Sharadkingboy
Ny medlem
Det var som så här att jag, för ngn veckor sedan frågade lite ang larmintyg här på Sporthoj, kunde förvisso kanske miss undras, men inget mer än det enligt mig och andra. Iallafall så vill jag VARNA ALLA som är snälla, alla som är ärliga och som framförallt vädjar om stöd och hjälp till allmänheten utan att mililmeter precisera sig. Det visade sig nämlien att EN eller FLERA personer härifrån SH har anmält mig, helt utan anledning, utan enbart misstanke :kocko och därmed så blev speciell utredare inkopplad i mitt ärende och eftersom jag inte har bevis nog, så kommer detta leda till att JAG inte får ngn ersättning, allt detta i princip pga denna på SH som inte ens kunde vara så pass rak ryggad och säga sitt namn, utan anmälde/tipsade det anonymt. Blir så jvla förbannad, kan man inte ta kontakt med mig, fråga istället för att anta?!
Du som vet vem jag menar kan allt höra av dig och be om en ursäkt för DU har nämligen ingen som helst rätt att hoppa på mig sådär. Nu som sagt så visar det sig, eftersom jag som sagt inte har ngt motbevis, blir utan pengar (35000kr ca), blir bannad från TH och dessutom så får jag bara ta trafikförsäkring hos alla andra bolag och detta är i princip för all EVIGHET.
Att nämna är jag 24år (idag 13´e Aug) och hade hela livet framför mig, pluggar till Ekonom och hade tänkt mig ett jobb inom det i framtiden, vilket inte är allt för lätt nu, så ännu en gång, tack så jvla mycket du som tipsade om ngt, som förvisso var helt jvla fel!
Mvh: Förbannad
Du som vet vem jag menar kan allt höra av dig och be om en ursäkt för DU har nämligen ingen som helst rätt att hoppa på mig sådär. Nu som sagt så visar det sig, eftersom jag som sagt inte har ngt motbevis, blir utan pengar (35000kr ca), blir bannad från TH och dessutom så får jag bara ta trafikförsäkring hos alla andra bolag och detta är i princip för all EVIGHET.
Att nämna är jag 24år (idag 13´e Aug) och hade hela livet framför mig, pluggar till Ekonom och hade tänkt mig ett jobb inom det i framtiden, vilket inte är allt för lätt nu, så ännu en gång, tack så jvla mycket du som tipsade om ngt, som förvisso var helt jvla fel!
Mvh: Förbannad