Snälla hjälp mig me larmintyg

Sharadkingboy

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
nada
Hejsan!
Min mc blev stulen i förra veckan, surt som fan. Det ännu värre är att jag har larm, MEN inget kvitto på det (köpte den begagnad). NU undrar jag OM det är ngn här som kan vara så snäll och ta en kopia på sitt larm och skicka till mig på min mail: Gustav19@hotmail.com
Självklart så kan ni ju stryka över om ni har ramnummer eller regnr etc, så fixar jag det, ja menar, vi som åker MC ska ju hålla ihopa och hjälpas åt när det kniper, så ja hoppas gladeligen att det finns ngn snäll själ som kan hjälpa mig. Svara på PM eller MAIL!
Mvh: Gus

Är det nåt fackmannainstallerat larm"intyg" du vill ha eller?

Verkar synnerligen seriöst. Annars har jag ett kvitto på mitt larm som jag har installerat, helt själv. Funkar skitbra.

Sharadkingboy skrev:
Hejsan!
Min mc blev stulen i förra veckan, surt som fan. Det ännu värre är att jag har larm, MEN inget kvitto på det (köpte den begagnad). NU undrar jag OM det är ngn här som kan vara så snäll och ta en kopia på sitt larm och skicka till mig på min mail: Gustav19@hotmail.com
Självklart så kan ni ju stryka över om ni har ramnummer eller regnr etc, så fixar jag det, ja menar, vi som åker MC ska ju hålla ihopa och hjälpas åt när det kniper, så ja hoppas gladeligen att det finns ngn snäll själ som kan hjälpa mig. Svara på PM eller MAIL!
Mvh: Gus
Din växellåda var väl racklig på alla växlar, i princip? I så fall tröttnar nog tjuvarna och dumpar hojen nånstans inom kort. Det är nog ingenting en oärlig person orkar hålla på att laga och greja med. Enklare i så fall att bara göra sig av med den. Vänta och se, så dyker den nog upp närmare dig än du anar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT