Rolig motard?

Molin

Dear lord Babyjesus..
Gick med
15 Oct 2008
Hoj
Snart en motard
Vet att alla tycker olika, men skriv ändå! Och är på jakt efter en motard mellan 20 - 30 tusen kronor, om ni har någon rekommendation eller nåt? :)

Jag vet inte om du får mycket till motard för 20k, närmare 30 kanske du kan hitta någon gammal LC4. Är det vägreggad hoj vi pratar om?

Du kan väl få någon gammal ktm smr för mellan 30-40, dom är nog roliga!

Jag köpte min KTM 640 -01:a förra året för lite över dom pengarna, och den har funkat kanon. Jag tycker den har varit väldigt prisvärd. Funkar kanon, rolig att köra o.s.v.
Dessutom är ju delarna billiga.

har en crf 450 r som går att sälja nånstans i dom övre regionerna av ditt pris spann.. Grymt kul och hanterbar..

Yamaha XT 600 är riktigt kul! Lade tassarna på en sån helgen som gick. Den är från 84 och har bara gått lite över 2k mil. Helt okej hoj!

Yamaha XT 600 är riktigt kul! Lade tassarna på en sån helgen som gick. Den är från 84 och har bara gått lite över 2k mil. Helt okej hoj!

Yamaha XT 600 från 84 är väl ingen motard:confused: men kan väl vara okey för det:tummenupp

Köp min. :) 620 Supermoto SC -00
Nybesiktigad idag. Tänkt pris 35k
Intresant? PM Mvh Jocke

För 44 får du min 625 - 06, nytt drivpaket...

Behöver inte besiktigas förräns nästa år.

Som sagt, i 20k-segmentet hittar man inte mer än några gamla endurohojar med motardfälg. Vill du ha något modernare får du kanske en tidigare nämnd LC4 från sekelskiftet för 30, men då kan du få leta en del.

Om du spräcker budgeten och lägger till 10k däremot, så hittar du många cyklar i fint skick.

Bild på ktm:en

Bifogat

• CIMG3519 (1).jpg
    CIMG3519 (1).jpg
    121.8 KB · Visningar: 83
Köp inte en lc4 om du endå tänkt serva den ofta. Jag har haft 2 ktm 660 04/05 och kör idag en husaberg fs650 04. Skillnaden mellan hojjarna är enorm! Kraft finns det i båda hojjarna så det räcker Vikten och körbarheten i husan är däremot i en helt annan liga! Aldrig haft så kul som med den. :tummenupp

*edit* Samma gäller förmodligen alla "tävlings" motarder sen om du ska köra mest bana eller gata får väl avgöra hur mycket motor du behöver.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back