Rolig hoj me billig försäkring?

Eller, hur definierar ni "rolig hoj"? BMW:s streethojar platsar knappast i kategorin "rolig hoj".

Tja, alla har väl sina kriterier. Hade jag bara varit lite mindre/kortare så hade en sån BMW varit en rolig hoj för mig för den pengen.......

Vad som benämns som rolig hoj, tycker jag är upp till var & en att avgöra. Det är ju kul att se olika förslag!
Själv är en sån som aldrig kan bestämma sig. Ena dan vill jag ha sporthoj, nån annan dag så har jag sett någon "jordenruntresa på hoj" dokumentär på discovery, och självklart börjar jag leta bmw på blocket. Helt jävla hopplös:D
Men en sak vet jag med säkerhet, köra hoj är livet:tummenupp

Jag har en Superduke 990 och är 30. betalar 6K hel/hel, helt ok för så mkt nöjje.. är som sagt jävig i målet och skulle inte köra annat än SD:n ;)
Roligaste hojjen ja kört.
gillar man upprätt är de hojjen att köpa.

vill du ha en löjligt billig så köp min Hornet =)
1200 hel/hel tror ja den kosta nu senast.. skrattade när ja betalade in den =)

Hahaha, så är det lätt o känna. Ena dagen sporthoj, sen vill man kanske lattja cross därefter något mellanting.

Vad som benämns som rolig hoj, tycker jag är upp till var & en att avgöra. Det är ju kul att se olika förslag!
Själv är en sån som aldrig kan bestämma sig. Ena dan vill jag ha sporthoj, nån annan dag så har jag sett någon "jordenruntresa på hoj" dokumentär på discovery, och självklart börjar jag leta bmw på blocket. Helt jävla hopplös:D
Men en sak vet jag med säkerhet, köra hoj är livet:tummenupp

Har inte läst tråden men Ducati Hypermotard är rätt så rolig och den är väldigt billig i försäkring. 7000:- Hel/hel hos Bilsport&mc om du väljer med normal självrisk, 4700:- med hög självrisk.

Betalar runt 4200 hel/hel för min ktm 950sm hos Bilsport&mc.
Haft kortet i 2år och ska fylla 25. Men bor ju rät högt upp.

Har föresten bilder på din hoj på datorn, togs 2006 på en utställning i Luleå.

Suzuki B-King.

Grym motor, smidigare än man kan tro o inte alls dyr att försäkra, de 185 härstarna till trots.

Försäkrade igår SV 1000S '04, hel/hel för 5800:-
Jag är 38 år, bor i Västerås
Suzukis märkesförsäkring...

http://www.suzukimcforsakring.se/Uploads/HTMLArea/Dokument/PremieSUZ090407.pdf

Kan det där verkligen stämma? Kan ju inte vara möjligt att en förare 18-25 år (som bor ute i skogen, zon 3 alltså) får teckna helförsäkring på en Hayabusa för 11 790:- per år?!?! :fyllisar

Tänkte bara om någon kunde bekräfta att den där sidan verkligen stämmer, känns för bra för att vara sant (inte för att jag bor i zon 3, men fortfarande hyggliga premier)

Vad som helst, men inte IF,
har precis köp hoj och kollade runt lite i försäkringsdjungeln igår.
På min Kawa Z750 ville IF ha 32.400:- helår helförs. / bor ute på landet.
Folksam gick på 13.600:-
Bilsport MC gick på 10.000:-

(alla med snarlik självrisk, dock måste jag ju ha cyckeln i trafik hela året hos Bilsport &MC .)

jag kör gsx650f, betalar ca 4500 hel/hel. tycker det är en heltklart rolig hoj för vettiga pengar. så där har du mitt tips.

http://www.suzukimcforsakring.se/Uploads/HTMLArea/Dokument/PremieSUZ090407.pdf

Kan det där verkligen stämma? Kan ju inte vara möjligt att en förare 18-25 år (som bor ute i skogen, zon 3 alltså) får teckna helförsäkring på en Hayabusa för 11 790:- per år?!?! :fyllisar

Tänkte bara om någon kunde bekräfta att den där sidan verkligen stämmer, känns för bra för att vara sant (inte för att jag bor i zon 3, men fortfarande hyggliga premier)

25000 (Tjugofemtusen) kr i självrisk

4600:- hel/helår Ducati Hypermotard, 30 år och bor inte i stan!

Verkar inte som att det spelar någon roll vart man bor när det gäller försäkringen hos Bilsport&mc, jag har inte hört någon annan som har fått annat pris än de du och jag har fått. Om du har dem vill säga men det tar jag för givet...

Fan betalar 4000 för halv eller om det inte var hel ska kolla

jag kör gsx650f, betalar ca 4500 hel/hel. tycker det är en heltklart rolig hoj för vettiga pengar. så där har du mitt tips.
Jag har kört en del Bandit 650 eftersom farsans firma har en sån. Vilken så när som på helkåpan och några andra små detaljer är identisk med med GSX650F. Och jag tycker inte att den är så värst upphetsande. Inget fel med den. Men inte heller något som får den att sticka ut.

Verkar inte som att det spelar någon roll vart man bor när det gäller försäkringen hos Bilsport&mc, jag har inte hört någon annan som har fått annat pris än de du och jag har fått. Om du har dem vill säga men det tar jag för givet...

Jo det är dem jag har, tror dem har bara 2 olika alternativ - antingen storstan eller inte:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT