Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rock n Slide!!!fan är jag inte lite tooo old ( nä för den blom som mc-budet känner han är alltid full)

Dåså, åtminsione fyra motard piloter från Örebro bokade och klara... Hempa, Marcus, Jimmy och jag hänger med på skutan![]()
![]()
Vet att Breitfeld och en till nereifrån Borås åxå är med, så ni som funderar på att åka slutar genast med det och bokar istället![]()

förstått??!?!
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
Det hade varit skoj att få se alla elitipiloter kasta förnuftet för en stund, köra snygga "moves" alá motardsladd på dansgolvet
, stöta på fina cheyer genom att berätta hur jädra gött å bra det e med sängvä...däckvärmare. Ska McBudet med så kan ni glömma det där med att stajla med benbrott och ärr...där e han banne mig dopad

Själv måste jag med Jobbet på Mc-mässa i Italien...*suckar jättetungt*![]()
Kul!!
Jag och Linus ska dit!!!
Var på mässan ska du jobba??
/issi
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |