Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan är jag inte lite tooo old ( nä för den blom som mc-budet känner han är alltid full)
Dåså, åtminsione fyra motard piloter från Örebro bokade och klara... Hempa, Marcus, Jimmy och jag hänger med på skutan![]()
![]()
Vet att Breitfeld och en till nereifrån Borås åxå är med, så ni som funderar på att åka slutar genast med det och bokar istället![]()
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
Själv måste jag med Jobbet på Mc-mässa i Italien...*suckar jättetungt*![]()
Kul!!
Jag och Linus ska dit!!!
Var på mässan ska du jobba??
/issi
Ja grabbar o tjejer, eftersom vi är riktiga hälsomänniskor så tänkte jag styra upp lite morgongympa följt av lite hårdare träning med bl.a. "idioten" på schemat. Sen ska vi bara äta alger direkt uppfiskade från östersjön. Ingen alkohol accepteras under hela resan!
Anmälan sker per PM till mig, men skynda för det är ett begränsat antal eftertraktade platser!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |