crashtestdummy
Ompa ompa.
jo, men man klipper ju först när det blivit långt.. Därför klipper man inte i regn.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är skeptisk till robotklippare iaf. Orkar man inte klippa gräsmattan själv så kanske radhus/lägenhet är ett bättre alternativ.
Jag är skeptisk till robotklippare iaf. Orkar man inte klippa gräsmattan själv så kanske radhus/lägenhet är ett bättre alternativ.
Jag har tvåtusen kvadrat gräs och jobbar borta upp till tio dagar i sträck, robotklippare hade varit grymt skönt!
Men allvarligt, vore det inte trevligare med två små får, eller bara en get?
Sen när sommaren är slut kan man äta upp dom och köpa nya till våren.
Asså..... är en get så jävla god egentligen?
Åkte till Jula och köpte en igår. Den har gått i natt och nu ser det ut som ett rumänskt fyllo har klippt gräset under natten. Den hade dock kört fast under släpkärran, men jag var inställd på en inkörningsperiod där jag får modda trädgårdens "fällor"
Grymt nöjd so far.![]()
...nu ser det ut som ett rumänskt fyllo har klippt gräset.......kört fast under släpkärran..........Grymt nöjd so far.![]()
Förväntade mig inte att den skulle klippa 100%rent på en natt.
Nu har den gått i 2 dygn snart och är 95% klar, Nu har jag ställt ner den så den går mellan 08-15:00 (så den går när vi är på jobbet/dagis.
Att den körde fast här och var, var väntat. Men nu har jag lagt en planka bakom släpets hjul så den inte kommer in där. Senaste dygnet har den klarat sig helt själv.
Det gäller att justera både tomten och klipparen så dom lirar ihop.
Jag återkommer med bilder under helgen.
Hoppas det begrips, hur jag ritat. Hur ska man lägga bergänsare här?
View attachment 362284
Man måste ha begränsare, annars går inte klipparen. oavsett fabrikat.
Trevligare? Det är ju samma problem med begränsningslimjer och den blir det organiska utsläppen väldigt lokala och kletiga mellan tårna och risken att de jävlarna snor ölen när man slocknat är inte heller att bortse ifrån.Men allvarligt, vore det inte trevligare med två små får, eller bara en get?
Sen när sommaren är slut kan man äta upp dom och köpa nya till våren.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten