Video Robotar som kör hoj

Den var ju avancerad. Kunde sitta på hojen och köra rakt, bra imponerande. Gasa och växla gjorde den också. Wow.

Det där är lika logiskt som att bygga en robbot som knullar ens tjej så man själv inte behöver göra det!

Tja vad skall hoj tillverkarna göra då? Sporthojsåkarna fis kör ju så att HD folket framstår som rena huliganer i gämförelse o när en r1 är 20 år o bara gjort slut på 2-3 omgångar däck, det säljs ju inga nya så antagligen är detta i ren desperation från yamaha och troligen är inovativen Honda i närheten av detta dom med..

Tja vad skall hoj tillverkarna göra då? Sporthojsåkarna fis kör ju så att HD folket framstår som rena huliganer i gämförelse o när en r1 är 20 år o bara gjort slut på 2-3 omgångar däck, det säljs ju inga nya så antagligen är detta i ren desperation från yamaha och troligen är inovativen Honda i närheten av detta dom med..

Men varför ? vad är vitsen? Det är ju som jag skrev tidigare lika efterblivet att bygga självkörande hojar som att bygga robotar som tar över övriga nöjen. Som tex påsättning av frugan.

Men varför ? vad är vitsen? Det är ju som jag skrev tidigare lika efterblivet att bygga självkörande hojar som att bygga robotar som tar över övriga nöjen. Som tex påsättning av frugan.

Dildo finns ju redan? :va
Men det kanske är praktiskt som bud?
Eller kunna välja att ta ett järn hos någon, så kör roboten hem en sen. :tummenupp

Dildo finns ju redan? :va
Men det kanske är praktiskt som bud?
Eller kunna välja att ta ett järn hos någon, så kör roboten hem en sen. :tummenupp

Men alltså mc är ju ett nöje. Vill man supa tar man taxi hem. Påsättning är också ett nöje. Och dildo ett alternativ för kvinnor. Vad är nöjet med en robot som kan köra hoj? Ska man sitta och titta när den åker omkring? Nä fyfan den där filmen gav mig illamående och jag finner inget med den där iden som är vettigt. Det är bara efterblivet och jag vill kräkas.

Men alltså mc är ju ett nöje. Vill man supa tar man taxi hem. Påsättning är också ett nöje. Och dildo ett alternativ för kvinnor. Vad är nöjet med en robot som kan köra hoj? Ska man sitta och titta när den åker omkring? Nä fyfan den där filmen gav mig illamående och jag finner inget med den där iden som är vettigt. Det är bara efterblivet och jag vill kräkas.

Jag håller med om att åka hoj är en njutning som inte ska bytas ut mot en robot. Men jag tror att Yamaha vill visa framsteg, vad som kan göras genom att använda en hoj med robotar. För att programmera och bygga en robot som kan åka själv är inte lätt att göra. Men som sagt så tror jag att Yamaha vill vissa vad som är möjligt.

Off-topic: Det vore trevligt att byta ut JL99 mot en robot, ingen skulle märka skillnad ;)

Kanske som mc-bud om inte drones tar över först.

Sen vore det lite kul om de kunde bygga en självkörande mc istället. Programmera den efter Rossi och placera vid valfri bana för "provkörning"... Bara hålla i för glatta livet och försöka lära sig nåt

Du missade nog mittenraden. MC-bud skulle väl vara ett alternativ.

Jag tror MC'n bara var ett verktyg för att demonstrera avancerad robotteknik snarare än att fokus låg på själva MC'n i sig och dess framtida hanterande.

Eftersom jag sysslar med en form av robotteknik själv till vardags, så tyckte jag det var coolt :tummenupp

Last edited:
Det där är lika logiskt som att bygga en robbot som knullar ens tjej så man själv inte behöver göra det!

"Problemet" efter ett tag skulle bli att tjejen vill att man drar ut och åker hoj helt plötsligt.. iom att hon själv vill spendera lite kvalitetstid med roboten.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka