Mordecaien
Can do!
En gammal skattebefriad Mercedes W123 300D såklart 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har tripplat runder i en dodge van med sur 318". Fantastiskt hållbar, tålde att kokas torr, tappade olja på lådan 14 gånger. Uppgraderade bara generatorn med en modernare variant från en volvo, så man hade matning till alla förbrukare och det extra stora batteriet.
Även om den ville ha en hel del havre spara man in en hel del på att man inte behövde nåt hotellrum/motsv. Det var bara att fälla ryggstöden på sofforna så sov man med lätthet 4 pers.
Utrustad med 4 kylväskor, en vettig stereo och farthållare åkte vi långtur två somrar..
Bekvämlighetsfaktorn med klassisk jänkesvampfjädring och kaptensstolar i plysch gjorde det inte sämre.
Som sagt, det som talar för är boendekapaciteten och utmaningen.
Hur Eco-Line och Chevorna är vet jag icke. Dodgen var grymt lättmekad.
Men hur kul är det jämfört med och åka i en 25 år gammal amerikansk produkt, halva grejen är ju att det ska vara en utmaning
Tjööööp chev van
Ska det vara en utmaning så kör man inte bil utan hoj, gärna en elmoppe bara för att göra det till en riktig utmaning![]()
Men det verkar som det är bara jag och Teo som har sett ljuset
Ska vi planera en roadtrip teo, med pkptrk haha
Nu blir det att hyvla igång dieseltrucken och sätta sig till rätta med sydstatscountryn dånande ur delcostereon![]()
här är min som ska färda oss till umeå i slutet av maj till att börja med.
A-team inspirerad.
Klart man ska ha van!
här är min som ska färda oss till umeå i slutet av maj till att börja med.
omfg... vilka jeffla rv:s
Men fasen man kan ha storcamper på Långforden. Med förtält, träningsoverall och ett litet tüskt staket man smäller upp där man stannar för att hävda revir.
Dessutom är det mer hårdrock, men inte fan behöver jag ha nån camper på chevan. Lasta in en säng på flaket och på med kåpan, ett spritkök och ett campingbord sen är jag redo att hävda revir dagarna i ända.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |