Roadracing väggkalender för 2009

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date
Hehe, skulle du allt bra gärna vilja va :tungan ! I tajta skinnställ då antar jag..

Ja varför inte...med eller utan vad som helst nästan....:D .....inte bara för min skull, men man tänker ju på alla andra också....:D

En lite reminder bara ... ;)
Glöm inte att betala... Stort tack till ni som fixat det redan :)
Har några kalendrar kvar om någon missat detta innan..

En lite reminder bara ... ;)
Glöm inte att betala... Stort tack till ni som fixat det redan :)
Har några kalendrar kvar om någon missat detta innan..

Hur går det med betalningen, får du in allt?

Superfin kalender. :tummenupp
Hoppas det blir en återkommande tradition. Hör med Rash om att ta med det i tidningen/hemsidan nästa år. :)

Hoppas det blir en återkommande tradition. Hör med Rash om att ta med det i tidningen/hemsidan nästa år. :)

Det kommer säkert så sakta... Det är ju en hektisk tid för alla nu :)

Tanken är att det ska göras om nästa år :)
Rash var en gulleplutt som hade den med på sidan denna gången. Så jag får väl "muta" han på något sätt nästa gång med ;)

Egentligen så är det alla ni som ska ha ett megatack... Utan er hade det inte blivit av... :tummenupp

Tänkte egentligen själv släppa en egen kalender med alla racedatum och banträffar m.m. för beställning och även försäljning på MC-mässan.
Det hanns helt enkelt inte med i år. Finns det ingen tid nästa år heller är det en självklarhet att jag hjälper Anki promota sin kalender.

Pengar på väg Anki:tummenupp

Tänkte egentligen själv släppa en egen kalender med alla racedatum och banträffar m.m. för beställning och även försäljning på MC-mässan.
Det hanns helt enkelt inte med i år. Finns det ingen tid nästa år heller är det en självklarhet att jag hjälper Anki promota sin kalender.

Pengar på väg Anki:tummenupp

Tack Rash! Allt är i sin ordning :tummenupp

Men jag måste vara lite gnällig... 40 st obetalda kalendrar som är utskickade men inte hört ett ljud från folket. :gråta
Är det såhär det ska vara så blir det ingen repris nästa år... sorry.. Jag har ju inget företag som ställer upp och hjälper till..

Skicka listan med namn och adresser till mig bara så har du alla pengarna innan nyår.

Å ni som har fått en kalender och inte betalt före nyår, efter nyår blir det mig ni är skyldig pengarna och då tillkommer det 500 kr i administrationsavgift så se nu för fan till att betala så vi slipper allt krångel!!!!

Tack Rash! Allt är i sin ordning :tummenupp

Men jag måste vara lite gnällig... 40 st obetalda kalendrar som är utskickade men inte hört ett ljud från folket. :gråta
Är det såhär det ska vara så blir det ingen repris nästa år... sorry.. Jag har ju inget företag som ställer upp och hjälper till..

Dåligt att inte betala. Lägg upp namnen här så får dom skämmas. Jag betalade 11/12 så jag hoppas du fått mina:)
Nu sitter den på klubben och lyser upp tillvaron.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph