Roadracing väggkalender för 2009

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date
Gissar på att det är lite sent att beställa nu då kalendrarna skulle dimpa ned i brevlådan idag :tungan

hehe ... det är fixat redan ;)

Jajamen! Folk kommer tro att de sett ett UFO när jag kör om dom. :)

Haha.. tur man har en illröd ilsken liten sak .. då syns man ivf ... ;) Speciellt med en en dekal bak där det står "Du blev precis omkörd av en tjej..." Alltid retar det någon surgubbe ;)

Kanon! :tummenupp Blev verkligen snygg. Har inte sett uppgifterna om pröjs förut, men pengarna är insatta nu.

Kul att ni gillar den... Stor risk att det kan bli repris då på den inför 2010 :)
Upp till er nu ute på banan att ge mig något riktigt läckert att plåta när säsongen sätter igång igen :)

Man kanske skulle gjort en efterapning på brandmanskalendern ;) Vad sägs tjejer? Med ölmagar och blekfisar ... :D :D :D :D

Får en massa PM om vart man betalar och pris:
Plusgiro: 133 98 24-3
Priset var 150 + 20 i frakt = 170:-/st

Kul att ni gillar den... Stor risk att det kan bli repris då på den inför 2010 :)
Upp till er nu ute på banan att ge mig något riktigt läckert att plåta när säsongen sätter igång igen :)

Man kanske skulle gjort en efterapning på brandmanskalendern ;) Vad sägs tjejer? Med ölmagar och blekfisar ... :D :D :D :D

Tack den kom idag, sätter in stålars asap.

Edit: Done :tummenupp

Last edited:

Fick kalendern idag o du har pengarna imorgon !:tummenupp

Kan bara säga att den blev skitbra...och tackar för ett bra initiativ !

Men ska du ändra konceptet till 2010 så tror jag inte på ölmagar o blekifisar...då tror jag det är en mycket bättre affärside med lite hojbrudar istället...:tummenupp

Fick kalendern idag o du har pengarna imorgon !:tummenupp

Kan bara säga att den blev skitbra...och tackar för ett bra initiativ !

Men ska du ändra konceptet till 2010 så tror jag inte på ölmagar o blekifisar...då tror jag det är en mycket bättre affärside med lite hojbrudar istället...:tummenupp

tackar :)

Nja ... var bara en tokig idé jag fick :D
Men vi får se .. kanske blir flera varianter eller nått.. :)

F*n va snygg den är :tummenupp Speciellt framsidan!

Tackar! :)
var ju tvungen att ta med en Ducce ivf ;)

Last edited:
Fast jag är inte med i år, kanske nästa års kalender då om BOTT:en träsket är intressant :tungan
Beror ju på det :tungan
Fast du hade kanske velat ställa upp på ideén med replica på brandmanskalendern.. tror du ha passat :D :D :D

Nej fy ... nu var jag taskig .. hahaha

Hehe, skulle du allt bra gärna vilja va :tungan ! I tajta skinnställ då antar jag..

hahaha.. ja se karlar.. Något tajt och vips är de bortkollrade :D Vi borde gjort en kupp... Placera en lättklädd tjej vid varje bollhav... Hur många tror du hade åkt av då? :D :D Kraschparty på hög nivå kan man misstänka..

En liten parentes bara...

Jag har några extra kalendrar över så om det finns fler som missat denna tråden så är det inte försent än :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra