Ja fy fan! Jag tog en omväg hem för att slippa gå ur bilen! Hoppas du har nåt på vilt wheelande Stensmo![]()
/J
På vilken plats kom Jocke? Tolkar mylaps.com som att han kom 4a....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy fan! Jag tog en omväg hem för att slippa gå ur bilen! Hoppas du har nåt på vilt wheelande Stensmo![]()
/J
Känns som om PROSUPERBIKE förarna kommer att ha mycket att bevisa nästa gång som dom beträder Karlskoga motorstadion!!![]()
Tyckte både mårtensson och björk visade att de kunde åka rätt fort med gatdäck också. Polacken var stört snabb.
Vid bra väder på karlskoga nästa race kommer det nog gå rätt jäkla fort med slicksen på.
O vilket jäkla 250-race, fan vilken fight det var i bägge delarna av rejset.
Synd att både Fredde och Dobrich gick av.
Hade ju vart roligare om Fredde fått köra alla tre rejsen som de var tänkt.
Tyckte både mårtensson och björk visade att de kunde åka rätt fort med gatdäck också. Polacken var stört snabb.
Vid bra väder på karlskoga nästa race kommer det nog gå rätt jäkla fort med slicksen på.
O vilket jäkla 250-race, fan vilken fight det var i bägge delarna av rejset.
Synd att både Fredde och Dobrich gick av.
Hade ju vart roligare om Fredde fått köra alla tre rejsen som de var tänkt.
Jag noterade att bröderna Ståpeck körde med däcksdimensionen 200/50 på sina sulor. Kör våra svenska hjältar med detta också eller vanliga 190/50?
Vad är det med 250-åkande italienare och clownhår?!Det kommer en intervjufilm upp med denna kille, Giacomo Lucchetti #27 250R, en glad Italienare med rätt inställning till racing, jag ska bara fnula lite med klippoteket sedan kommer en länk till filmen.
Tydligen hjäper frisyren mycket när man kör 250GP i Italien, Luccetti leder den Italienska serien.Vad är det med 250-åkande italienare och clownhår?!
Tydligen hjäper frisyren mycket när man kör 250GP i Italien, Luccetti leder den Italienska serien.
Så här glad var galningen Stensmo efter racet.Stensmo kom 3a i emet
Stort GRATTIS !!!!
Man behöver inte förstå allt, här kommer filmen med Luccetti, blivande MotoGP förare?All denna framgång och ändå väljer han att se ut som Gene Simmons. En gåta för mig.
Hoppas du har nåt på vilt wheelande Stensmo![]()
Kul att se dig igen även om det blev lite kort. En härlig bild på den vilde Stensmo, jag fotatde uppe i Ejes när han power wheelade nerför, tyvärr blev bilderna mest skit där.Varsågod! Bilden är tagen från läktaren, därav kvalisorten...
Tydligen hjäper frisyren mycket när man kör 250GP i Italien, Luccetti leder den Italienska serien.
GSXR1100R skrev:Kul att se dig igen även om det blev lite kort.
HahaWyren/Pejer finjusterar den underhållsfria fyrtaktaren.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |