Nr:18
Snabbare än Don Queer
här är en snabb till med samma efternamn, kanske är bröder? Eller bara ett vanligt efternamn![]()
4 33 Marek Szkopek 1:06.275 1:07.224 1:06.275
Det är en broder til pavel. Körde grymmefort även han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
här är en snabb till med samma efternamn, kanske är bröder? Eller bara ett vanligt efternamn![]()
4 33 Marek Szkopek 1:06.275 1:07.224 1:06.275
Jo men Superstock 1000 racet finns inte där.. därför frågade jag.
Målgång nyss.
1. #19 Pawel
2. #21 Mårtenzini
3. #63 Björk
Fett många avåkningar i nästan alla klasser.
Varför så många avåkningar? Det lär ju inte ha regnat idag precisFett många avåkningar i nästan alla klasser.
Varför så många avåkningar? Det lär ju inte ha regnat idag precis![]()
Varför så många avåkningar? Det lär ju inte ha regnat idag precis![]()
Nu är man hemma och seg i kolan, det kommer upp massor av bilder och några filmer i veckan, nu ska jag sova 18 timmar.Värmen tog nog på oss alla.. Fästet var säkert annorlunda för en del med.
250GP-racet rockade! Stensmo körde för jävla bra och gav Molina en rejäl fight! Sen wheelade han ur Ejes varje varvDu är grym Stensmo!
/J
Bra racing i tokvärmen i dag!
Pawel visade vart Szkopek skulle stå.![]()
Ursprungligen skulle det körts 30 varv men pga värmen minskades det till 26 varv. Efter en rejäl startvurpa blev det försenat med en halvtimme och då kortade man racet till 18 varv.
Nu är man hemma och seg i kolan, det kommer upp massor av bilder och några filmer i veckan, nu ska jag sova 18 timmar.
Vad hände, vilka fick bryta och kom inte till omstart? Berätta!
Jag kom iväg fenomenalt bra, det blev ganska tomt på vänsterkanten (ALLA sökte sig mot högerkanten) så jag kunde dessutom bromsa sent. Var på uppskattningsvis 12-14 plats när det blev en jättelik plickepinnhög vid inner kerb när ALLA ville komma in dit samtidigt. En dansk gjorde en AlexLundpåFalken och bromsade sig upp över framhjulet rakt in i sörjan. Mitt framför mig började folk gira ut i sanden så jag vinklade tillsammans med ett gäng till ut på escapen.
Sedan gick Spigariol av på ett dramatiskt sätt, i högfartshögern in mot Ejes, så då blev det rödflaggat.
Tror att sammanlagt 6-7 förare var i backen under förstavarvet och att Spjeldnes, Mikael Karlsson och Spigariol inte kom till omstart.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |