Är det någon som vet om det finns SVEMO representanter ute på tävlingarna någon gång under sommaren?
Håkan Olsson var väl nere på knutstorp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet om det finns SVEMO representanter ute på tävlingarna någon gång under sommaren?
De svarar i telefon - prova att ringa.Vart jag vill komma är... fråga svemo om dom är intresserade av forumsfrågor och annat! Prata med folket när dom är på banan om dom varken svarar på mail eller telefon!
Vart jag vill komma är... fråga svemo om dom är intresserade av forumsfrågor och annat! Prata med folket när dom är på banan om dom varken svarar på mail eller telefon!
Jag uttryckte mig lite mer diplomatiskt, men kontentan var ungefär densamma, i det mail jag skickat till Fredrik Hansson. Tänkte posta svaret i den andra tråden, den om Svemo-forum (om det är okej med Fredrik).Eller så kan man uttrycka sig som så: Hur fan kommer det sig att SVEMO INTE är intresserade av att lyssna av vad RR-Sverige snackar om??? Är inte det deras jobb?
Är inte det deras jobb?
Jag uttryckte mig lite mer diplomatiskt, men kontentan var ungefär densamma, i det mail jag skickat till Fredrik Hansson. Tänkte posta svaret i den andra tråden, den om Svemo-forum (om det är okej med Fredrik).
Nu väntar vi bara på att ett par Svemo-kramare ska komma på sina vita hästar och förklara att man ska börja från botten. Så har det alltid varit och så ska det alltid förbli...
Nej, han är målare till yrket. Ni glömmer att det handlar om ideellt arbete.
Är Fredrik Hansson och Rickard Stillert ideellt arbetande för SVEMO? Har INGEN inom RR-sektionen lön från SVEMO? Isf ställer det SÅKLART saken i ett helt annat ljus.... Då vette fan vem som ska läsa ett ev. "SVEMO-forum"....
Ingen i sektionen har lön såvitt jag vet. Antar att dom får reseersättning för de resor dom gör, och ev. nåt litet arvode, men nån regelrätt lön har dom inte.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |