Version 1
Ankom 10.30 på lördagen och möttes av en artig och NOGGRANN herre i incheckningen. Tre minuter senare möter den trevlige depåvärden upp och meddelar att "Det är gott om plats, ställ dig var du vill!" Hittar min position alldeles vid kompressorn (= STARK ström

) och sedan rullar lördagen på utan några som helst mankemang. Föredömligt funktionärsarbete under STK 600-racet, en dansk gjorde en till synes RUGGIG vurpa men personalen skötte situationen bra. Tidsschemat höll, allt var bra
Depåchefen kunde dessutom fixa in mig på middag till Fast-Freddie och det tackar vi alla inblandade för. Sängplatsen som Hyllinge MS aka. depåchefen tillhandahöll var förträfflig, frukost ingick givetvis!

Söndagen rullade på lika fint som lördagen.
En toppenhelg!!! Nytt personbästa dessutom!!!
Version 2
Ankom 10.30 på lördagen och möttes av en artig och vettlöst överdrivet NOGGRANN herre i incheckningen. Hallå!!!

Det är inte Cape Kennedy jag ska in på!!! Tre minuter senare möter den sure depåvärden upp och meddelar att "Du får stå vid kompressorn!" Hittar min position och får käka dieselångor hela helgen!

Sedan rullar lördagen på precis som den brukar göra när Hyllinge MS arrangerar; VARJE gulflaggssituation höll på flera sekunder för länge då funktionärerna tänkte ALLDELES för mycket på sin egen säkerhet och inte på de viktiga tävlingarna!

Dåligt funktionärsarbete under STK 600-racet, en dansk gjorde en till synes RUGGIG vurpa men personalen skötte situationen riktigt dåligt: hur svårt kan det vara att konstatera att lårbenen INTE är brutna! Hallå!!!

Tidsschemat höll, det var väl det enda positiva den dagen.
Depåchefen kunde fixa in mig på middag till Fast-Freddie och det tackar vi alla inblandade för (fast depåchefens insats bestod bara av att ha köpt ful-karre med bästföre-datum från juli! Ingen efterrätt hade han fixat heller!!!

). Sängplatsen som Hyllinge MS aka. depåchefen tillhandahöll var under all kritik; tunn madrass och vilt snarkande stugkamrater! Tur en av de kvinnliga funktionärerna kunde tillhandahålla öronproppar, tack för det. Frukosten som ingick bestod av torrt grovbröd och skivad chorizo!!! Hallå, vad fan är det? Vi snackar ju ELIT-förare på besök här!
Söndagen rullade på ungefär som lördagen, medelmåttiga insatser överlag. Dessutom tillhandahöll depåchefen ingen lunch! Slappt och dåligt!!!
En riktig rövhelg!!!!!!
Version PÅ RIKTIGT.
Toppenarr i alla avseenden

Tack Micke, Åsa och ? för sängplats och trevligt sällskap. Tack Freddie o co. för middag och trevligt sällskap.
Nice