Ripsters otur

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
För tillfället ligger jag på Rehab kliniken på ängelholms sjukhus och nu inatt kunde jag inte sova, för mycket tankar som yrade runt i huvudet, främst "varför". Hursomhelst så gjorde jag en liten berättelse om det hela.

OBS innehåller vissa starka bilder

Last edited:
klippet är blockat av upphovsrättsliga skäl, du kanske kan lägga upp det på vimeo ist?

Det bästa man kan göra för att komma över en vurpa är att hoppa upp på hojen och köra igen.

aj fan va trist, hoppas du kryar på dig snabbt nu när du har dina operationer bakom dig!

hojen ser ju inte så illa åtgången ut tycker jag så den får du säkert liv i igen :tummenupp

har du dragit i benet i nån stolpe/träd eller har du nån aning om vad som hände, ser ju inte ut att ha gått så himla fort om man kikar på hojen iallafall?

hojen har blivit inlöst av FB. vågar inte spekulera i hastighet men det var en 50 väg och jag var "bara" påväg hem med mat i ryggsäcken å skulle käka dvs. ingen bombarrepa. vart jag har smällt vad vet jag inte men det var tillräckligt för att läkarna skulle vara oroliga ett tag

tur i oturen, hoppas du repar dig:) hoppas även att du är försäkrad mot kroppsskador o dyl om du nu inte kan arbeta på ett tag, benbrottet såg inte kul ut:ryser

hojen har blivit inlöst av FB. vågar inte spekulera i hastighet men det var en 50 väg och jag var "bara" påväg hem med mat i ryggsäcken å skulle käka dvs. ingen bombarrepa. vart jag har smällt vad vet jag inte men det var tillräckligt för att läkarna skulle vara oroliga ett tag

Måste ju vara något rullgrus du kört på eller liknande.
Polisen hade inte någon idé heller om vad som hänt :va

Iaf. Krya på dig och ueiiila inte för mycket med Rullstolen

tur i oturen, hoppas du repar dig:) hoppas även att du är försäkrad mot kroppsskador o dyl om du nu inte kan arbeta på ett tag, benbrottet såg inte kul ut:ryser

som tur är har jag en morsa som jobbar med försäkringar så jag ganska så bra ekonomiskt skydd där :D slipper gå minus på olyckan iaf

Måste ju vara något rullgrus du kört på eller liknande.
Polisen hade inte någon idé heller om vad som hänt :va

Iaf. Krya på dig och ueiiila inte för mycket med Rullstolen

ja det är ju några irriterande wheeliebars under stolen :gnissla

Glad prick du var trots allt :tummenupp

Kämpa på! Biltema FTW ;)

hade du också varit med grejerna jag fick :banana:banana

Last edited:
som tur är har jag en morsa som jobbar med försäkringar så jag ganska så bra ekonomiskt skydd där :D slipper gå minus på olyckan iaf

ja det är ju några irriterande wheeliebars under stolen :gnissla

Och jag antar att stoppie kan göra lite ont :va

Jag brassade också in i en lyckstolpe en gång. Detta var förvisso på moppetiden. Men det var samma sak där, ingen visste varför. Än mindre jag. Men man kommer över det, lycka till i fortsättningen! och krya på dig

Snygg video var det, men en jä*la otur har du haft. Hoppas du blir återställd till 100% och undviker stolparna i fortsättningen:tummenupp

Jag är glad att du klarade dig och gillar din ambition att hoppa upp på en hoj till. Man lever bara en gång, varför inte göra det bästa av det :)

Sådana här bilder tycker jag inte är hemska, men det drar ner en på jorden lite i ex. varför man ska ha skydd. Har exakt samma hjälm som dig hehe..

Krya på dig nu och kör inte för mycket rullstolsrally :banana

Härligt klipp och du verkar hålla humöret uppe, det är nog en av dom bätttre medecinerna.

Krya på dig :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...