Ripsters otur

Såg dig när jag var nere på svt, såg inte alls roligt ut med alla spikar i ditt ben =/ men en jäkla tur du klarade dig i alla fall ! Krya på dig och ta det lugnt på vägarna.

Några av bilderna du hade på filmen hade ju jag tagit:) så jag checkar in för lite royaltykaffe endera dagen. Det blev inte igår, fick nytt godis som jag var TVUNGEN att montera vilket du sett på FB, sent, trött.
Det som är mest anmärkningsvärt är som tidigare nämnts att du håller humöret uppe och ler.
Även om jag förstår att du har dina stunder så finns det en öppning längre fram.

Krya på dig dagispappappappa :D

Såg dig när jag var nere på svt, såg inte alls roligt ut med alla spikar i ditt ben =/ men en jäkla tur du klarade dig i alla fall ! Krya på dig och ta det lugnt på vägarna.

det var som fan, nästa gång får du komma fram och hälsa !!

Några av bilderna du hade på filmen hade ju jag tagit:) så jag checkar in för lite royaltykaffe endera dagen. Det blev inte igår, fick nytt godis som jag var TVUNGEN att montera vilket du sett på FB, sent, trött.
Det som är mest anmärkningsvärt är som tidigare nämnts att du håller humöret uppe och ler.
Även om jag förstår att du har dina stunder så finns det en öppning längre fram.

Krya på dig dagispappappappa :D

dörren står öppen 24/7 för dig (om inte bara skicka ett sms så varsko jag sköterskorna så öppnar de dörren med röda mattan):krama

Last edited:
Hoppas du kryar på dig! Känner igen den där ställningen du har på ditt ben! :)

Bifogat

• mitt ben.JPG
    mitt ben.JPG
    38.3 KB · Visningar: 70
Ett tips under lækningen. Eftersom du inte gør av med så mycket pengar nær du e sjuk så kan du spara till drømhojen så du har nåt och se fram emot..:)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026