Ring p1 - Överlägset bästa programmet

Ha ha jäddrar vad han började gapa på slutet där!

Psyksjuk!

Det e fan sorgligt, men denna effekten får man när man stänger psykvården.....

Jag tycker att han sade många intressanta saker!

Som att man kan svälta ihjäl av hårt arbete.

Det hade jag ingen aning om!

(Jag tänker då ta det rejält lugnt resten av dagen för säkerhets skull)

Fy bubblan vilken skön herre. Spottade sanningar runt sig så man blev alldeles paff! Fläsk, dé é gött dé!

/perris

Vi satt och lyssnade på det under övningen idag. 6 pers i en liten pickis som gapskrattade. Härliga människor!

Klart bästa programmet, lyssnar de flesta dagar. :tummenupp
Har kommit med ett antal gånger och blivit hänvisad till som 'pojkspolingen'. :hihi

Detta tycker jag dock inte var ett så stort psykbryt, händer väl i alla fall varannan vecka att det är bra mycket mer skrik. :D :yoparty

Lasse Sorvari verkar vara känd redan. Finns tom en film att tanka ner på piratebay...

Lasse Sorvari verkar vara känd redan. Finns tom en film att tanka ner på piratebay...

Lite kommentarer om Lasse från TPB

Vem är Lasse Sorvali??

lasse sorvari är en missbrukare ja inte bara många järn i elden har denna man,helt klart en störtskön snubbe,har själv träffat honom vid ett till fälle,och såna människor som han gör livet lite gladare helt enkelt,värt att tanka

f-n, lever han än? kommer ihåg när jag var barn och det var stora nyheter på värmlandsradion om Lasse Sorvari och hans grisars förehavanden.. ett riktigt orginal är han.. mvh/Banarne

Ja det är en riktig stjärna :D Tycker ni ska tanka och se den, dock är det många som vill ha den och jag är den enda seedaren nu, så jag hoppas ni visar lite piratanda och seedar när ni fått ner den.

Ni skulle sett honom för några år sedan naken, vitmålad och rejält påtänd jagandes ambulanspersonal som skulle in i huset han bodde i! Karlskoga är en härlig stad att bo i......

Ha ha skapligt trasig jäkel det verkar vara.

Last edited:
Jo, det händer väl att man lyssnar i och med att jag betalar radio och tv-licensen, så att man får valuta för pengarna.
Dock så störs SRs kanalar så mycket inne på jobbet, så det kan vara ganska irriterande att försöka lyssna på då. Så då blir det helt sonika att man slår av radioapparaten.

Jag brukar lyssna på Ring P1 ibland.
En del av de som ringer kan man ju tycka är lite småknäppa.

Men idag var det värre än vanligt.

Själv har jag övergett Ring P1 till förmån för Aschberg på Radio 1. Där ringer folk direkt och ofiltrerat direkt in till studion... På gott och ont iofs men roligare än Ring P1 är det iaf och Aschberg är fan så mycket bättre än Täppas och Tomas Tengby..

Dock så störs SRs kanalar så mycket inne på jobbet, så det kan vara ganska irriterande att försöka lyssna på då.

Webbradio eller radio i mobilen?

TuneIn Radio till Android är grymt. :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back