Nexor
Full gas, mera ras?
420 skrev:När Leif körde omkull låg jag bakom och ingen fanns bakom mig. Jag hann stanna utan problem och han klarade sig utan skada.
Så vad fan skulle ambulansen göra där???
Att någon körde ut på banan med husbil är inte OK.
Såg att han stod still ett tag innan han körde ut oxo. Så inte fan körde han fel.
Men visst upplever jag att du "klankar". Detta var en testdag med väldigt få funktionärer. Är tyvärr mkt svårt att få ihop funktionärer/flaggvakter.
Men som du säger så kommer du tidigt nästa gång och kanske har du med dig 4-5 kokmpisar som ställer upp![]()
En motfråga: När ska ambulansen rycka ut? Det var väl en marksyning på mer än 10m, så naturligtvis ska de kolla honom. För övrigt satt ambulanspersonalen i stugan och jag betvivlar att de ens visste vad som hände.
Vad gäller husbilar etc. kan jag bara jämföra med andra bandagar jag varit på där bilarna endast släpps efter kontroll med tornet och mellan racen/träningarna. Som det såg ut nu var det mitt under pågående körning.
Jag har inget emot funktionärernas/arrangörernas uppträdande! De gjorde alla sitt bästa MEN det betyder inte att det inte kan göras bättre! Jag hjälper gärna till (tyvärr ej ekonomiskt) och med andra går det säkert att ordna bättre kommunikation och mer folk precis som på de större racen/träningarna.