Drutten
Uppsala RoadRunners
- Gick med
- 27 Apr 2003
- Hoj
- Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Tänkte bara höra vad ni andra tycker är rimligt för felsökning på hojen....
Lämmnade in min R1:a 04:a på en Aukt mc-firma i mitten på maj för nått konstigt elfel...., men hojen står FORTFARANDE kvar på felsökning utan resultat.....
jag menar, nu har ju hojen stått där snart halva sommaren, vad är igentligen en rimlig tid för felsökning...?, kan då mc-firman ta betalt för i princip för hur många timmar som helst a lá felsök..
Ringer var å varanan dag till mc-firman för att fråga om något nytt har hänt...., men svaret är desamma...näää tar tid att felsöka alla kabelstammar till div system....
Vad kan man göra ??, hur funkar det igentligen på auktoriserade mc-firmor ??, kan det, får det ta hur lång tid som helst å i princip kosta hur mycket som helst i arb timmar ????
Är det någon här med liknande erfarenhet..
Lämmnade in min R1:a 04:a på en Aukt mc-firma i mitten på maj för nått konstigt elfel...., men hojen står FORTFARANDE kvar på felsökning utan resultat.....
Ringer var å varanan dag till mc-firman för att fråga om något nytt har hänt...., men svaret är desamma...näää tar tid att felsöka alla kabelstammar till div system....
Vad kan man göra ??, hur funkar det igentligen på auktoriserade mc-firmor ??, kan det, får det ta hur lång tid som helst å i princip kosta hur mycket som helst i arb timmar ????
Är det någon här med liknande erfarenhet..

<---- Yamahaverkstadsmuppen