Riktigt vinterpris på Blocket!!

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Vet inte hur många liknande annonser jag har ringt på där det varit skojfriska polare som annonserat ut hojen.

Om han ville sälja den fort och var i behov av pengar skulle han lika gärna kunna sätta ut den för 25 000:- och ändå bli av med den omgående...

Sånt är det skottpengar på.

Såg den igår då den precis hade kommit ut men man bor ju fan i Gbg. Jaja känns som att det är fake.

om hans mobil e död så ring hans hemnr då.. kör mobilnr på hitta.se bara

Första gången någon kom på det här grattis-din-bock-vi-sätter-ut-nåt-du-äger-på-blocket-svinbilligt-skämtet så var det ju ganska kul, för att inte säga en förträfflig idé. Men jävlar i min lilla låda vad det börjar bli tjatigt nu när alla ska vara lustigkurrar, det är ett ganska tröttsamt moment att behöva analysera äktheten på annonser hela tiden.

/perris - lite surare - lite mera bakis

men snubben svarar inte ens, hur fan ska han då få bonus? jag som var så lycklig ett tag att jag kommer köpa en hoj idag :(

Men snälla! Hur kan du ens för en sekund tro att det är en helt vanlig annons.
Kom in i matchen nu.

Om det mot förmodan inte är en skämt-annons, så har han nog grova skulder till den undre världen:tungan

Men snälla! Hur kan du ens för en sekund tro att det är en helt vanlig annons.
Kom in i matchen nu.

konstigare saker har skett :P men vad förlorarde jag på att höra av mig till han?

jag är med i matchen det är du som inte vågar spela :P

Bara jag som insett att Skuggan är Kristers "kompis" och startade denna tråden för att fler skall ringa sönder kristers telefon?

Klipp er och skaffa er ett riktigt jobb så kanske ni får en tjej på köpet!

Denna tråden innehåller nån sorts ironi i kvadrat. Hemskt roligt faktiskt.

Bara motorn e värd ca 15000kr begagnat så om den nu mot förmodan skulle vara till salu för 15000kr gissar jag på att ALLT är i sämst tänkbara skick.

motorn är inte värd 15 papp från en 02 men visst vill du betala det för bara en motor så får du gärna göra det , men då vet jag billigare motorer!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul