Riktigt vinterpris på Blocket!!

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Då var det problemet löst! Folk måste förstå att man inte säljer en sådan fin fullt fungerande 02:A med lite mil för 15K, tvivlare skall man vara till tokbilliga saker..

asså han kan inte skrivit fel 15 mot 55 en nolla ok om de glöms men.
han vela helt enkelt ha sms-mail-telefon kompisar!

Eller så ville han att det skulle tas upp på olika forum och således nå en större målgrupp?

Rinde på den igår, då sa han att det inte var ett skämt och att den just blivit såld....?

Jag är fullkomligt övertygad om att du vet vad en KTM är. Men något som heter "Hyosung" tillhör inte direkt allmänbildningen. Därav frågan.

Självklart kompis! :rolleyes:
Men frågan kändes lite negativt laddad. Var den inte det så massuppfittade jag dig.

:tummenupp

Självklart kompis! :rolleyes:
Men frågan kändes lite negativt laddad. Var den inte det så massuppfittade jag dig.

:tummenupp

Aha. Nä, så var det inte. Det där "fan" var bara något som hamnade oavsiktligt i meningen. Kollade Hyosung nu. Finfina hojar till bra priser.

Aha. Nä, så var det inte. Det där "fan" var bara något som hamnade oavsiktligt i meningen. Kollade Hyosung nu. Finfina hojar till bra priser.

"Missuppfittade"? :)

Österrikiskt blindarbete.

Instämmer till viss del. Asen i fabriken hade glömt att montera på en kopparbricka på min hoj. Detta resulterade i att den läckte olja. Kanske inte riktigt vad man räknar med ska hända när man köper en ny hoj.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...