Riktigt vinterpris på Blocket!!

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Ja må han leva ut i hundrade år...:D

Ja, jag såg den också. Där måste vara en hake nånstans... practical joke med en polare eller nått?!?! 15000 e ju riktigt billigt men jag är skeptisk till annonsen.

Last edited:
Mopedpris! Något fel måste det vara. Motorn kanske har skurit.
Kanske säljs den som en prydnadssak bara. Den går nog inte att köra.

Såg annonsen igår o undrar precis som alla andra om de e nå lurt.. Hade jag haft bil hade jag kört upp o kollat på den.. Rätt pris så här års..=)

faan.. skulle ja haft pengarna så.. den är ju i stockholm så... berätta hur de gick..

HADE det varit på riktigt hade annonsen varit borta redan..han hade redan stått med 15 lakan i handen. För SÅ billig kan väl inte ens en Kawwa vara:va

Kanske ett kul tips att göra så för att tanka bonuspoäng när någon ringer upp en:D

Last edited:
Jag har ringt liraren flera ggr utan nå svar. Sedan har jag skickat sms och samma sak där. skrev att jag bor i sthlm, har kontanter och vill han bli av med den fort är det bara att höra av sig eftersom jag inte får tag i han. men inget jävla svar så nåt f*ckt up är det med det här känns det som.

Vet inte hur många liknande annonser jag har ringt på där det varit skojfriska polare som annonserat ut hojen.

Om han ville sälja den fort och var i behov av pengar skulle han lika gärna kunna sätta ut den för 25 000:- och ändå bli av med den omgående...

men snubben svarar inte ens, hur fan ska han då få bonus? jag som var så lycklig ett tag att jag kommer köpa en hoj idag :(

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra