Riktigt fin toa

Hagster skrev:
Känner igen det, fan va drygt det är. Kan inte ens pissa om katten kollar ibland.

Samma här :/ iaf när jag är nykter. Fick liksom be min flickvän att gå till hennes rum eller nåt "o stäng dörren efter dig"

sandstream71 skrev:
Lider också av svår prestationsångest när det ska kissas offentligt.
Stannar jag vid en rastplats måste jag älga in en bra bit för att få fram något.
Pissoarer är inte att tänka på :huvet
Exakt samma här, hatar när man står ensam vid en pissoar och någon kommer och ställer sig bredvid o fjölar på utav bara fanders. Känns oerhört "skämmigt" att stå där med tasken ute och inte få ut något, och det i sin tur leder till att jag spänner mig ännu mer och verkligen inte får ut en droppe. Brukar försöka koncentrera tankarna på annat, t.ex. en tegelmur :p. Då går det efter ett tag :död

Tjoffe skrev:
Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är. :rolleyes:
många som tycks ha problem med de där? ..fattar inte riktigt de e ju ba o piss, ju fullar destu offentligare :hihi

Tjoffe skrev:
Skulle inte funka, får inte fram en droppe med publik spelar ingen roll hur packad jag är. :rolleyes:

Tönt, var inte så känslig - pissa kan man på beställningen dygnet runt. :tungan

Mavve skrev:
Tönt, var inte så känslig - pissa kan man på beställningen dygnet runt. :tungan
Nja, om du verkligen skulle vilja pinka på dig är det inte säkert att du skulle kunna göra det eftersom man normalt har en spärr som sätter in i en sån situation. Samma spärr har många om de inte får pinka i lugn och ro. Egentligen inget konstigt med det.

Haha, jag hade utan tvekan stirra, pekat och skrattat när jag gick förbi den där toaletten.
Även om man inte såg ett dugg så skulle man säkert göra han som satt där jävligt nervig. :tungan

Zayn skrev:
Haha, jag hade utan tvekan stirra, pekat och skrattat när jag gick förbi den där toaletten.
Även om man inte såg ett dugg så skulle man säkert göra han som satt där jävligt nervig. :tungan
haha.. fa va elakt, men KUL! :lol

det var inte helt lätt att pinka på ullevi när metallica spelade......en kö på 800 pers åsså världens kassaste pissoar....den ser fan ut som en gas kammare på ett koncentrations läger..... :kocko

RocketQueen skrev:
Jag blir stor nästa sommar när jag har klarat mitt "mandomsprov" (hojkortet) och jag skrapat ihop pengar till min pärla.
Då är jag stor. :banana
hur stor vill fröken ha då? :tungan

ja,... eh,, Ninja alltså... :D

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa