Riktiga kompisar!!

skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!! :7peta :D

Kreuger skrev:
skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!! :7peta :D

Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken :banana , menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom.. :hihi

Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent. :7peta

Kreuger skrev:

Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med...... :rofl ........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd..... :gnissla
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller... :rofl

Drutten skrev:
Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med...... :rofl ........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd..... :gnissla
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller... :rofl

Undrar om det är nån mer än jag som fattar vad du skrivit nu :confused: :va :banana :yoparty

Anneli skrev:
Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken :banana , menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom.. :hihi

Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent. :7peta

Ja, det skulle gå fortare. Nej, du skulle inte somna. Du har rätt, jag var sen, ledsen för det. Ska bättra mig!

Penguin skrev:
Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger! :lol

Å du åker ju hellre på två hjul än på ett med :7peta :D

Skulle jag skjussa dig vet du att jag inte skullle hålla igen utan ge allt. Om jag däremot har en gullig tjej där bak så kör jag så hon känner sig trygg. :fakta

Ditt busfrö, ändra min quote sådär :7peta :gnissla

edit: (men det stämmer iof det med :D )

Penguin skrev:
Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger! :lol

Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen... :hihi )

(.. jag har ju aldrig skjutsat, så jag skulle å andra sidan inte ta dig som försökskanin till de.. :näsblod )

Anneli skrev:
Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen... :hihi )

Jag såg mitt liv passera i revy, så närmare en nära döden-upplevelse kommer man nog inte! :eek:

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti