Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M:et skrev:Kom hit så ska jag visa![]()
Kreuger skrev:skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!!![]()
![]()
, menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom..

Kreuger skrev:skönt att se att de 11,5 milen verkar ha gått bra! Du missa en bra show, mycket gnistregn och att får åka jävligt fort runt rörken för att du inte kunde stanna en kvart till!!![]()
![]()
........, men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd.....

Drutten skrev:Under 50sec skall du väl vara mkt nöjd med.............., men nästa gång så får du plocka av ....... så blir det roligare hemfärd.....
![]()
Tackar för din "TUT" varning i stan när jag höll på att slanga förbi ....... Phuuu......ruggit nära att det blev race där eller...![]()

Anneli skrev:Jag fick ju några helt underbara varv runt Rörken med Galne Dansken, menar du att du skulle gjort det bättre?.. Jag har ju ingen lust att sitta bakpå din hoj och somna liksom..
![]()
Föresten var det inte jag som åkte för tidigt, utan du som kom för sent.![]()
Kreuger skrev:Ja, det skulle gå fortare.

Penguin skrev:Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger!![]()

Kreuger skrev:Skulle jag pussa dig vet du att jag inte skullle hålla igen utan ge allt.

Penguin skrev:Jag skulle nog faktiskt hellre åka med Gamle Dansken än med dig Kreuger!![]()
)
)Anneli skrev:Men å andra sidan skulle du kanske inte vilja åka med mig heller?.. (tänkte bara på att det enl. en liten fågel "gick fort" i nån kurva när jag rattade husbilen...)
Penguin skrev:Jag såg mitt liv passera i revy, så närmare en nära döden-upplevelse kommer man nog inte!![]()

Anneli skrev:Johodå, kom hit ska jag visa!..![]()

|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |