Right in the ass

Enligt SH-praxis så hade man ju vevat kjeTTing direCkt alltså! Rätt roligt att tanten säger "im sorry" men hojåkaren säger inget och bara vänder på klacken :D

Skulle tro att det är för att han är i chocktillstånd och inte riktigt förstår vad folk säger och bara vill gå undan rent instinktivt.

Fattar fortfarande inte hur man kan stå kvar upprätt när man får en sån smäll rätt upp i arslet, föraren kanske stod med mycket vikt på benen redan innan iofs...

Sen såg jag denna galna snubbe i relaterande klipp! Helvete vilken snubbe, kanske ska ingå ninja-träning i körkortsutbildningen

[YOUTUBE-ID]jJ5J_6-SoCo[/YOUTUBE-ID]

Fattar fortfarande inte hur man kan stå kvar upprätt när man får en sån smäll rätt upp i arslet, föraren kanske stod med mycket vikt på benen redan innan iofs...

Sen såg jag denna galna snubbe i relaterande klipp! Helvete vilken snubbe, kanske ska ingå ninja-träning i körkortsutbildningen

[YOUTUBE-ID]jJ5J_6-SoCo[/YOUTUBE-ID]

Helt sjukt!
Utan hjälm också!

Det som jag tycker är klockrent är ju att de flesta reagerar och svarar i tråden med att "jag hade nitat kärringen" eller dylikt....

Då reagerar man jävligt oproffsigt då man most likely blir anklagad för misshandel....

Jag kan berätta en trevlig olycka som resulterade i att jag aldrig mer kör oförsäkrat... (Ung, snål och utan körkort)

Detta var även polarens moped vilket gjorde saken ännu bättre....

dumheter.jpg

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...