Right in the ass

Det är därför man ska köra förbi och ställa sig längst fram.

Jävlar vad förbannad jag hade varit.

har ingen större erfarenhet så att säga i trafiken med mc, men min första tanke var ju shit, jag kommer inte stanna bakom nån bil inte. antingen bredvid eller lära mig att sick sacka o ställa mig först.

stackars snubbe....

Jäklar va ja hajade till... INTE OK! Tur att det verkade gå bra för han...dessvärre vet man ju inte hur det blir längre fram i livet. Whiplash kan ju visa sig bra många år efter olyckan... :sjuk

Alla hatar bilister...
En dum fråga...
Vad kallar ni er själva när det inte är väder att köra mc?

Jäklar va ja hajade till... INTE OK! Tur att det verkade gå bra för han...dessvärre vet man ju inte hur det blir längre fram i livet. Whiplash kan ju visa sig bra många år efter olyckan... :sjuk

Får man inte whiplash av bilbältet? :va

Får man inte whiplash av bilbältet? :va

Jag är ingen läkare men har bestämt för mig att det beror på att huvudet kastas bakåt lite väl snabbt (vilket absolut skulle kunnat hända i detta läge).

Jag är ingen läkare men har bestämt för mig att det beror på att huvudet kastas bakåt lite väl snabbt (vilket absolut skulle kunnat hända i detta läge).

Det jag lärt mig är att huvudet åker framåt, bältet stoppar rörelsen och skicka huvudet med en snärt i nacken bakåt.

Edit:
Kan säkert ske på massa andra sätt..

När man använder ordet whiplash i dagligt tal, så menar man
allt som oftast huvudets "pisksnärts" liknande rörelse bakåt vid
händelse av kollision bakifrån.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Whiplash
//Micke

Sånt där är läskigt, helvette vad förbannad man hade blivit. Ingen dålig smäll heller då tjärringens bil verkade ha hamnat på snedden också :va

Gjorde ett försäkringsjobb i somras, på en K1200R som hade blivit påkörd bakifrån. Helvette vilka krafter, bakdelen stod rätt upp. Killen hade stått vid ett trafikljus, hört däckskrik och vaknat upp på marken lite senare :näsblod:död

Enligt SH-praxis så hade man ju vevat kjeTTing direCkt alltså! Rätt roligt att tanten säger "im sorry" men hojåkaren säger inget och bara vänder på klacken :D

Jag som trodde det var en halvtaskig P-rulle.

Kärringhelvet.

I sommras stod jag vid ett rödlyse på sveavägen och skulle korsa Kungsgatan, hörde däck skrik bakom mig och vände mig om, då hade en äldre gubbe på ca.75 år precis fått stop på sin Volvo 240 kombi 1dm bakom mig. Han såg rätt skräck slagen och förvånad ut när jag kollade på han.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!