Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
Är det en bra allround hoj? Lättservad? Kända problem?
som bike skrev .... ulv i fåraklädersporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
sporTlovEr skrev:Någon som har(haft) en sådan hoj? Synpunkter på den?
Hell_man, hur har det gått med växelbytet?Hell_Man skrev:Kanonhoj. Fruktansvärd acceleration och hög toppfartHyfsad försäkringspremie är det också. kolla växellådan som på alla andra hojar. 2:an kan vara dålig och hoppa ur när man varvar ur 2:ans växel. Verkar hyfsat enkelt att fixa själv. Jag ska precis börja med min. Motorn kan upplevas som lite "skrammlig" men dom låter så. Service tycker jag är mycket enkelt, det är sällan man behöver demontera några kåpor.
roffe_s skrev:Första säsongen med "pråmen" i garaget, varför jag har några frågor till Er med RF900 apropå diverse 2 400 mila-jobb:
Något annat man bör gå igenom eller justera för att få bästa möjliga prestanda på pärlan?
- Byte drivlina - Går nog tillbaka till original-kuggning efter att ha haft en kugge mindre fram. Hur många av Er kör neddrevat?
- Justering av dämpning - Fram förspänning läge 2, Returdämpning std (5/8-varv). Bak förspänning 5, Retur 3, Dämpkraft std. Har Ni testat Er fram till nåt annat?
Ha de![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT