Resultat LMS B-race??

Tack för ett bra race.

Nu trodde ju jag att det var ytterligare en som skulle varvas när jag såg Fredrik på sista varvet men det spelade ingen roll för jag körde på så gott jag kunde utan att riskera något så jag hade inte hunnit förbi hur som helst.

Min plan var ju att lägga mig bakom Håkan och Fredrik i starten för att åka bakom och se och lära(De har väl kört några 1000 varv där och jag var där första gången) men planen sprack när jag insåg att jag var först in mot första kurvan så jag slog av för att släppa förbi dem. (stallorder som jag motvilligt lydde =) Tyvärr smet macke och Oskar också förbi så jag blev tvungen att köra om dem med vilket tog några varv och då hade Håkan och Fredrik hunnit iväg en bra bit.

Nästa gång det är tävling på LMS kommer vi att vara tre som slåss om första platsen. :banana

HanneZ skrev:
2277645 Vem va de som körde Super duke i bott?

Plåtis, Fredrik Johansson...
killen som inte fattar att man inte KAN KÖRA SÅ JÄVLA FORT MED EN SUPERDUKE ;)
Det var inte många som trodde han eller hojen skulle hålla ett helt race, men tji fick dom :3freak
för nåt år sen provkörde han en orginal VTR SP1 som gått 3500mil... 55.4 blev det på ett träningspass om jag inte minns fel.
Har för mig han körde 56 tider med en gammel ZX9:a också.

Skapligt nöjd var han efter racet iallafall... 2 första placeringar i samma garage, jävligt skoj!

Kreuger skrev:
2277643 Tack för ett bra race.

Jo, vi får som sagt var också tacka för ett bra race, även om du var lite slak innan körningarna så gick det ju utmärkt väl på banan.
Och precis som Nalken påpekade så kunde ingen missta sig på hur glad du var på pallen. :D

// Wip

Kreuger - kul att du rajser nu - jag har ju talad om för dig att du har talang :)

Även grattis till dej Håkan.....

Edika skrev:
2278136 Vilken Gustav tänker du på? Den jag tänker på med lånad Aprilia kom aldrig till start.
Vi tänker nog på samme man, Gustav O, nr 56. Han står med i resultaten på mylaps, men jag såg nyss i en annan tråd att han födde barn istället. Något är skumt.
Nåväl, grattis Gusatv till tillökningen!

Peno skrev:
2278287 Vi tänker nog på samme man, Gustav O, nr 56. Han står med i resultaten på mylaps, men jag såg nyss i en annan tråd att han födde barn istället. Något är skumt.
Nåväl, grattis Gusatv till tillökningen!

Marcus Seger körde Apriliaräsern istället för Gurra O.

Mattias skrev:
2278297 Marcus Seger körde Apriliaräsern istället för Gurra O.

Japp stämmer att det var jag som körde den hojen. Sekritarieatet lyckades aldrig ändra namnet i listorna dock.

Anders G skrev:
2278829 Kedjan ville stanna på banan tror jag :( synd då han är grym på att köra :tummenupp

Ena pipan sprack rakt av 5 cm från cylindern.
Så ett riktigt surt stopp, han hade 5 sekunders ledning efter 2 varv..

oFFkeFF skrev:
2278990 Ena pipan sprack rakt av 5 cm från cylindern.
Så ett riktigt surt stopp, han hade 5 sekunders ledning efter 2 varv..
Det är inte lätt att få dem att gå när det gäller tydligen. Led med Teddy som förgäves sprang och sprang för att starta sin hoj efter hans bästa tider på Sviestad någonsin. :(

Peno skrev:
2277987 Låg 59:a på Gustav? Det var som f-n! Gratuitment.
Det hade varit roligt men det var inte jag, som du förstått. 15 minuter innan första kvalet ringer Sandra så jag avbokar mig och Marcus Seger anmälde sig med ca 5 minuter kvar till kval så mitt namn står kvar.
Får ta det nästa gång, om några år eller så. :)

Anders G skrev:
2278829 Kedjan ville stanna på banan tror jag :( synd då han är grym på att köra :tummenupp

pipa.jpg

Det var en bra dag fram tills varv 4 på rejset.
Men det är sånt som händer...

Gustav O skrev:
2279145 Det hade varit roligt men det var inte jag, som du förstått. 15 minuter innan första kvalet ringer Sandra så jag avbokar mig och Marcus Seger anmälde sig med ca 5 minuter kvar till kval så mitt namn står kvar.
Får ta det nästa gång, om några år eller så. :)
Alltså, de ansvariga på LMS får inte utsätta oss medgångssupporters för sånna spratt.

Back