Resultat LMS B-race??

håkan skrev:
2277129 Förmodligen årtioendets hårigaste fight i R1000 iallafall ;)
För de som var kvar, det bjöds på show som jag inte tror varit på LMS på ganska lång tid :banana

Man kunde ju ta det rätt lungt på sista varvet med slutresultat på 19 sekunder till 2:an :hihi så det vart bara en 57:e på det varvet....

Hoppas funkisar gillade wheelisarna! :yoparty

Ses på Knudan!

Ja, iaf en funkis gillade wheelisarna, jag! :tummenupp

Hoppas att du uppskattade blåflaggorna?

Trist med alla förare som inte wheelade eller vinkade efter avslutat race. :4skrika

Peno skrev:
2280539 Alltså, de ansvariga på LMS får inte utsätta oss medgångssupporters för sånna spratt.
Race office gjorde säkert en notering när de fick höra om förarbytet men det var nog alldeles för sent för att börja ändra i tidtagningsprogrammet där transpondernumret är originalet och förarnamnet är en bonus. Så kort tid innan har de fullt upp med folk som inte har transpondersignal alls eller missmatch mellan hojnummer och transponder m m för att fixa kosmetika. :)

Neutral skrev:
2280640 Race office gjorde säkert en notering när de fick höra om förarbytet men det var nog alldeles för sent för att börja ändra i tidtagningsprogrammet där transpondernumret är originalet och förarnamnet är en bonus. Så kort tid innan har de fullt upp med folk som inte har transpondersignal alls eller missmatch mellan hojnummer och transponder m m för att fixa kosmetika. :)
Undanflykter :mad:

:tungan

Orutinerat av mig att satsa så hårt som jag gjorde på sista varvet, men så är det att vara rookie!!
Kan bara grattulera Håkan för en fin körning och piska honom på nästa race istället!

Back