Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som vet något? Förrutom att Backlund har pajat nyckelbenet...![]()
Vad är det du säger! Fan också...[/QUOTHur går det för Jimmy,någon som vet?
Allvarligt! Shit vad trist att höra3172677Ingen som vet något? Förrutom att Backlund har pajat nyckelbenet...![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166424&page=2Allvarligt! Shit vad trist att höraville ju se dom kämpa i RACE...
vad var det för länkningstips?
jag citerarade ju redan ett inlägg i den här tråden där det står samma sak, fast av Bennybåge. Jag skrev bara att det var tråkigt och att jag velat se han rejsa. Tror nog du läste fel eller nått, kändes konstigt att bli pekad till samma inlägg jag just citera bara. Du behöver inte fråga en dum fråga som att jag behöver skrolla för det... eller?3173731saints inlägg #23...
Kan du inte skrolla???
Grymt! Får hoppas det går än bättre nästa kval som är kl 14:40 - 15:20...3173767Fan va han kör då Jimmy! Just nu bara 3/10 sek upp till 3:e plats.
jag citerarade ju redan ett inlägg i den här tråden där det står samma sak, fast av Bennybåge. Jag skrev bara att det var tråkigt och att jag velat se han rejsa. Tror nog du läste fel eller nått, kändes konstigt att bli pekad till samma inlägg jag just citera bara. Du behöver inte fråga en dum fråga som att jag behöver skrolla för det... eller?
Ber om ursäkt...Har vi inte någon som kör r6-dunlop cupen eller är det bara jag som har blandat ihopp dom?
björn
Jo... Hampus tror jag han heter..
och Jimmy i Superbike, och Alexander Kristiansson i 125r...
Kul helg detta.. mycket att följa![]()
Är det inte Rebien som också kör den cupen och dessutom leder den överlägset?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |