Respekt!

• Thread starter Thread starter Mam
  • Start date Start date
Det vill fan i mig till att man kan banan utantill när man kör så där fort :) Vilken jävla adrenalinkick det måste vara för dom som kör... Wheela i en bra bit över 200km/h på en smal landsväg med staket på ena sidan och stenmur på andra sidan :yoparty

SISU skrev:

vår tillvaro är meninglös - vår existens är temporär - när mänskligheten dör ut är allt som vanligt igen

Meningen med livet är att lära känna Jesus, mannen!! Allt annat är bull....

SvartR1a skrev:
Jag tror att man aldrig kan leva fullt ut om man inte vågar riskera nånting. Hur kan du värdera livet om du aldrig sätter det på spel? (Bara en filosofisk tanke)

Jag har tre barn och dom vill nog at jag ska komma hem varje kvall, så at satta livet på spel verkar lite korkad tycker jag. :kocko

Webspy skrev:
tog alla.... varför inte ? kostar ju inte mer än en hojtur :)

Ja va f*n gjorde jag inte det för? :va Nu ångrar jag mig :( Är 2004'an bra beställer jag dom andra oxå. Samlingen måste ju vara komplett, annars går det ju inte :tomten

Jag tog iaf dokumentären där oxå. Snart blire filmvisning och bira hos RoLLER!

RoLLER skrev:
Ja va f*n gjorde jag inte det för? :va Nu ångrar jag mig :( Är 2004'an bra beställer jag dom andra oxå. Samlingen måste ju vara komplett, annars går det ju inte :tomten

Jag tog iaf dokumentären där oxå. Snart blire filmvisning och bira hos RoLLER!

Tittade just på 2002:an..... faaan va dom kör. Man känner att man kör lugnt o sansat själv efter 3 timmar TT

Webspy skrev:
Tittade just på 2002:an..... faaan va dom kör. Man känner att man kör lugnt o sansat själv efter 3 timmar TT

Har du fått dina!? Dom va helt slut i lager för mig :( Vetefaen hur lång tid det tar...... :4skrika

Idag kom resten !!!

Så nu har man massor av IOM :tungan

Så man får väl inte sova ikväll heller !

Fy fan !!! De grabbarna är ett steg närmare att ha levt livet fullt ut.

GSXR1100R skrev:
En lek med döden att köra IOM, många dör varje år :brinnerup

Det är inte många som dör...förra året 0, 2003 dog dock David Jefferies, den största av alla enligt mitt tycke. Höll rekordet i många år, till 2004 då en galning vid namn John McGuinness slog F1 rekordet ( R1 04:a ) och vann 3 klasser. Helt jävla galen...Nu ska dom inför nästa år dra ner antal varv till 3 i alla klasser...då dom flesta olyckor händer efter 3 varv..

Mvh//ZS

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back