Reservlista Gotland Ring 2008

Första inlägget har börjat uppdateras nu och kommer fortsätta uppdateras under morgondagen.

Några få platser kommer troligen fördelas ut redan nu dom kommande dagarna men resterande blir först mot slutet av nästa vecka då sista dag för bokningsavgiften går ut.

/Liwa1

Kul att man lyckades missa anmälan iår igen! :banana

Redan fullt alltså? Sjukt. Ni måste göra ett kanonjobb plus moms för all publicitet. Jag är villig att testa. :tummenupp

Licensgruppen den första helgen vill jag stå i. :)

Kul att man lyckades missa anmälan iår igen! :banana

Redan fullt alltså? Sjukt. Ni måste göra ett kanonjobb plus moms för all publicitet. Jag är villig att testa. :tummenupp

Licensgruppen den första helgen vill jag stå i. :)

Kul att du vill vara med och testa våra bandagar. Kommer så klart skriva upp dig på reservlistan. Rekommenderar dig även att hålla koll på sporthoj.com där platser brukar säljas, speciellt när det närmar sig. För ibland händer tyvärr att någon får sin hoj stulen eller gör som dom inte får, kraschar.

/Liwa1

Nu är alla uppskrivna på reservlistan.

Dock är det väl så att en del av er redan har en plats? Ska ni stå med ändå?

Nu går det inte att byta grupp hos oss just nu och vi kan inte garantera att det går att byta på plats heller. Det är fullt i varje grupp. Har man anmält sig till lugn för det inte fanns plats i andra grupper kvar så kan vi inte bara flytta dessa till andra redan fulla grupper. Då blir det överbefolkat i dessa grupper.

Antingen bokar man sin plats i gruppen genom betala in till oss och försöker sedan byta med någon annan på sporthoj.

Eller så bokar man inte sin plats och chansar på att det kommer ut en plats till försäljning på sporthoj.comi den grupp man vill köra.

/Liwa1

reservplats

Hej! Jag Christina med min man Pähr önskar deltaga 6-8 juni på gotlandring. Jag vill va i lugn grupp, Pähr i medel. Ev lugn bägge två! Tacksam för svar via telefon 0457-451086 eller mailen: nompa80@hotmail.com.

Vill få plats i lungna gruppen andra helgen.

Tack !

Pucken

Janni:yoparty , lugn grupp, andra helgen :näsblod
Christer (husdjuret, Mikes idol), lugn grupp, andra helgen (bor med faben:tummenupp) :D

Vi vill gärna åka med :tuttar

Lugna gruppen
Helg 2
If men kommer att fixa en till så jag slipper köra i oförsäkrade gruppen :näsblod

önskar snabb eller licens, båda helgerna, helst första

även föråkare om så behövs

Back