Nr:18
Snabbare än Don Queer
Frun vill resa till Thailand i december 2010. Har letat lite på nätet, men utbudet är ju så stort! Nån som har tips på bra hotell, saker att göra, platser att besöka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Well, det beror ju på vad ni gillar. Gillar man beachlife och dyka så åker man söderut, vandring och elefanter så åker man norrut. DU får nog precisera din fråga lite.
har vart i thailand 6 ggr och hajkat runt... min favorit är nog koh samui då man har allt på den ön... shopping, party, riktigt bra och långa stränder där man inte behöver trängas med folkmassan om man inte vill... flygplats har dom så man slipper jobbiga buss eller båt-turer för att komma på plats... Bra ställe att hyra mc/moppe för att ta sig runt på egen hand...

Wannabe-stekare är de enda som åker till "Thailand"... som om det vore en status! "Jo jag åker till Thailand och semestrar jag".![]()
Jepp, flera stekare såsom VVSare, eletriker och byggare åker till just ... Thailand. Det är en status att man ha råd och kan åka iväg ett par veckor. Det känns så. Stekigt, men tyvärr mer flottigt än coolt."Thailand" är ett riktigt land så hartassarna behövs inte.
Men faktiskt så pratade jag och en kollega om just det där häromdan.
Vi kom fram till att det är betydligt mer status nu än för tio år sedan att ha råd/tid med mer semester.
Vem fan bryr sig om en en dyr tjänstekärra eller stor TV i barnfamiljer när ingen har möjlighet att vara ledig ett par veckor till på hösten.
Det är fel att tycka.Fast åkte inte vanliga arbetare iväg lika mycket förut och skillnaden är att vi numera värdesätter semester högre?
Jag vet inte, men känslan är att folk i allmänhet har ändrat uppfattning lite över vad som betyder mest.
Wannabe-stekare är de enda som åker till "Thailand"... som om det vore en status! "Jo jag åker till Thailand och semestrar jag".![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |