Blip
Dum spiro, spero
mmm, som pepparkaka... men roligare, fast snäll blir man![]()
Förutom att det är så fruktansvärt vidrigt så är det ju en kul ide

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mmm, som pepparkaka... men roligare, fast snäll blir man![]()
Några tips från en som varit med förr. Undvik att:
* Pissa på polisens vaktkurer
* Skita i hotellobyn
* Lägga trabanter på taket
Låter som en lyckad grabbresa!
Polaren var där och rekomenderar "Pussy delux" Det var nåt ställe där deras lillebror blott 17 jordsnurr åkte på en lapdance medelsd bar yber samt idoget duttande av underliv mot bål.
Där var jag också, djäklars vilket kul ställe! Sex våningar roligt! Ett dansgolv och bar på varje våning och techo med chill out längst upp har jag för mig.![]()
Nädå det var min gymnasieklass och av dem är det bara jag som skall bli läkare. Hem kom vi med tåg där eleverna vaktades av polisen så att vi verkligen lämnade landet. Efter min årskulls härjningar förbjöd skolan resor dit men uppenbarligen verkar det inte ha någon effekt då årets studenter verkar vara nästan lika duktiga.
Till vänster, nedanför den ligger klubb Lavka (tror jag den hette) som är lite softare häng på. Skön terasss som ligger under karlsbron i flodhöjd...
Pussy deluxe är grymt! Tänk dock på vad ni dricker där inne, ölen kostar 80 svenska kronor styckLåter som en lyckad grabbresa!
Polaren var där och rekomenderar "Pussy delux" Det var nåt ställe där deras lillebror blott 17 jordsnurr åkte på en lapdance medelsd bar yber samt idoget duttande av underliv mot bål.
När vi gick därifrån blev vi erbjudna 45 min på hotellrum med valfri dam för 600kr... tackade visserligen nej men det måste väl ändå ses som billigt om man nu är intresserad.
Det var all inclusive, tillochmed taxiresan dit.Om det är "all inclusive" så är det ju billigt, annars är det ju dyrt![]()
Där var vi innan vi gick till sexvåningstemplet, det var ett soft ställe, lite loungestuk. Det kom dit lite muppiga företagssällskap i slips så då drog vi.
Har aldrig åkt buss dit och det skulle heller aldrig falla mig. Varför åka buss när man kan flyga?
Vi var där i somras och jag har enbart positivt att säga om staden. Har besökt ett 20-tal huvudstäder, men jag tror nog att Prag är den finaste hittills.
Finns gott om bra stripklubbar kring det centrala torget i staden. Vi hann med 5-6 stycken och alla var rätt bra. För hundra spänn fick man inträde, fem stora starka samt fick sitta och titta på snygga luder som ålade kring stängerna. Ett lapdance gick på c:a en 500-ring, och det var det värt.
Vill du ha äkta "african ganja", så är det lättare än svårt att få tag i det på torget.
Maten var mestadels bra och ska sköljas ner med Tjeckisk Budweisser (ej att förväxlas med det amerikanska pissölet).
Har aldrig åkt buss dit och det skulle heller aldrig falla mig. Varför åka buss när man kan flyga?
Vi var där i somras och jag har enbart positivt att säga om staden. Har besökt ett 20-tal huvudstäder, men jag tror nog att Prag är den finaste hittills.
Finns gott om bra stripklubbar kring det centrala torget i staden. Vi hann med 5-6 stycken och alla var rätt bra. För hundra spänn fick man inträde, fem stora starka samt fick sitta och titta på snygga luder som ålade kring stängerna. Ett lapdance gick på c:a en 500-ring, och det var det värt.
Vill du ha äkta "african ganja", så är det lättare än svårt att få tag i det på torget.
Maten var mestadels bra och ska sköljas ner med Tjeckisk Budweisser (ej att förväxlas med det amerikanska pissölet).
Stod i senaste FHM om ett "vip-kort" som man kunde köpa och då fick man företräde in på de större klubbarna och en massa andra erbjudanden.
Hemsidan var typ Praguegoldmember.com eller dylikt...
Sen har du ju Odloty.pl som du kan förboka lite grejjer på![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |