Reppa' Sthlm? -Se hit om du vågar!

• Thread starter Thread starter creare
  • Start date Start date
Greken grym på att slanga...? Hm... Ja en sak är ju säker han kommer att köra ihjäl oss allihopa haha :tummenupp:D

Haha okejrå det va inte så snyggt när han wheela rakt in i ett fotbollsstaket. O när jag hitta han i en buske med en kvist i hjälmen. Haha. Ditt slangande är ju trademark.

Skulle gärna vara med, men vet ju hur det blir. Jag kommer bli uppspelt -> fattig ;)

Men när du blivit fattig så får du ju klättra upp igen ekonomiskt. Jag har ett sparkonto endast för kostnader som uppstår pga hur jag kör.. Sjukt men klokt om man tänker lite på det :tummenupp
Täcker väl troligen inte allt men alltid nåt :D

Hehe, jag kan stå för parodi inslagen i filmen, att tex varva ur 125:an på ettan och låtsas som att det går i 300km/h :död På sätt och vis är det ju vansinneskörning :D

Nä, inte blivit av ännu.

Vi måste sätta ett datum ´+ bestämma vem som tar på sig att redigerar en proffsig film förutsatt att alla kan lämna ifrån sig sitt kamera material. Annars får vi 13 olika småklipp från händelsen. Om man nu vill undvika det :p

Jag är på närsom efter midsommar!

Blir det ungefär samma gäng om man möts upp igen efter den första kan vi fan filma hela sommaren och klippa ihop allt till en enda film med endast "highlights" eller nåt!

DAX ATT VAAAAAAKNA!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...