Reppa' Sthlm? -Se hit om du vågar!

• Thread starter Thread starter creare
  • Start date Start date
Greken grym på att slanga...? Hm... Ja en sak är ju säker han kommer att köra ihjäl oss allihopa haha :tummenupp:D

Haha okejrå det va inte så snyggt när han wheela rakt in i ett fotbollsstaket. O när jag hitta han i en buske med en kvist i hjälmen. Haha. Ditt slangande är ju trademark.

Skulle gärna vara med, men vet ju hur det blir. Jag kommer bli uppspelt -> fattig ;)

Men när du blivit fattig så får du ju klättra upp igen ekonomiskt. Jag har ett sparkonto endast för kostnader som uppstår pga hur jag kör.. Sjukt men klokt om man tänker lite på det :tummenupp
Täcker väl troligen inte allt men alltid nåt :D

Hehe, jag kan stå för parodi inslagen i filmen, att tex varva ur 125:an på ettan och låtsas som att det går i 300km/h :död På sätt och vis är det ju vansinneskörning :D

Nä, inte blivit av ännu.

Vi måste sätta ett datum ´+ bestämma vem som tar på sig att redigerar en proffsig film förutsatt att alla kan lämna ifrån sig sitt kamera material. Annars får vi 13 olika småklipp från händelsen. Om man nu vill undvika det :p

Jag är på närsom efter midsommar!

Blir det ungefär samma gäng om man möts upp igen efter den första kan vi fan filma hela sommaren och klippa ihop allt till en enda film med endast "highlights" eller nåt!

DAX ATT VAAAAAAKNA!

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back