Reppa' Sthlm? -Se hit om du vågar!

• Thread starter Thread starter creare
  • Start date Start date
Får se om man hakar på... Känns som jag börjar att banga ur lite faktiskt... Det ska fan vara mycket sviner och och bakhjuls köring för att jag ska haka på annars kan jag lika gärna ligga hemma i bingen och sussa kudden!

Edit: Snuthäng är givetvis ett måste för dom som inte förstod det!

Fast det är ju det som är grejen. Det gäller att busa satan överallt... men utan att riskera eller fulinvolvera andra. Det är coola filmer!:tummenupp
Kan nämna Bikerboyz' film de la upp för ett tag sen för fri nedladdning. Ballt hur de la upp provkörningen av R1:an. Men klart bäst va när de "visade sina vinternöjen". Helt underbart!:rofl:rofl:rofl:hihi:hihi

Btw: Om jag finns i närheten av nån av era kameror i sommar hamnar jag garanterat med på filmmaterialet. Jag är inte den fagraste ni sett i verkligheten, jag är rent av ful på bild.:crash Ändå envisas jag med att leka linslus. Ständigt och utan paus!
De flesta jag känner kan intyga detta.:rodnar

Linsmus :tungan

Får se om man hakar på... Känns som jag börjar att banga ur lite faktiskt... Det ska fan vara mycket sviner och och bakhjuls köring för att jag ska haka på annars kan jag lika gärna ligga hemma i bingen och sussa kudden!

Edit: Snuthäng är givetvis ett måste för dom som inte förstod det!

Många dåliga vibbar från din sida idag.. Eller profil, eller vad man ska säga så här på nätet.. Slog du stortån i sängbordet när du vakna eller? :D Du får komma o hänga hos mig o träffa jerry så blir du nog lite gladare:tuttar
Det är ju just för att svina o slanga som jag/"vi" drog igång detta haha... ingen jäffla söndagstur med familjen.
Min hoj håller inte för snuthäng på motorvägen men omkring city är det ju inga problem o skaka av sig en o annan.. Ska du dra dem på motorvägen så får du sjklart låna min go pro mannen, så står jag på utvalde ställen med systemkameran också.

We got this.

Många dåliga vibbar från din sida idag.. Eller profil, eller vad man ska säga så här på nätet.. Slog du stortån i sängbordet när du vakna eller? ....

Han fick nog nåt gammalt härke att meka med idag på jobbet... han blir nog som vanligt imorrn igen....

Många dåliga vibbar från din sida idag.. Eller profil, eller vad man ska säga så här på nätet.. Slog du stortån i sängbordet när du vakna eller?

Han blir nog gladare imorn efter att jag har rastat honom ute med hojen lite...han är snäll egentligen jag lovar! :rolleyes:

Jag kan endast hoppas! Får inte tappa folket med mad skillz lixom! ;)
Detta har ju ett sjukt viktigt syfte för den delen också

Många dåliga vibbar från din sida idag.. Eller profil, eller vad man ska säga så här på nätet.. Slog du stortån i sängbordet när du vakna eller? :D Du får komma o hänga hos mig o träffa jerry så blir du nog lite gladare:tuttar
Det är ju just för att svina o slanga som jag/"vi" drog igång detta haha... ingen jäffla söndagstur med familjen.
Min hoj håller inte för snuthäng på motorvägen men omkring city är det ju inga problem o skaka av sig en o annan.. Ska du dra dem på motorvägen så får du sjklart låna min go pro mannen, så står jag på utvalde ställen med systemkameran också.

We got this.

Jo men vafan man vill ju veta så att allt går rätt till liksom, blir ju lite nervös när du skriver "city-cruise"
Men kan vara bra om man kan dra dom på motorvägen och inte bara inne i stan ibland kan det ju vara svårt att bestämma själv vart man ska få jag.
Sen är det fler snutar inne i stan och mycket civare vilket kan vara bra att tänkta på.
Men får väl se vilka som hänger på när det blir dags blir det riktig gris körning så är jag på! :tummenupp

Han blir nog gladare imorn efter att jag har rastat honom ute med hojen lite...han är snäll egentligen jag lovar! :rolleyes:

Hehe ja så blir jag nog genast lite gladare! Imorn blir det slanga kåtte Brum brum!! :D

Last edited:
Jo men vafan man vill ju veta så att allt går rätt till liksom, blir ju lite nervös när du skriver "city-cruise"
Men kan vara bra om man kan dra dom på motorvägen och inte bara inne i stan ibland kan det ju vara svårt att bestämma själv vart man ska få jag.
Sen är det fler snutar inne i stan och mycket civare vilket kan vara bra att tänkta på.
Men får väl se vilka som hänger på när det blir dags blir det riktig gris körning så är jag på! :tummenupp

city-cruise som i stil med denna typ;
http://www.youtube.com/watch?v=AkWBhtZoYZU&feature=player_embedded
Hur nice är det inte med lite polare runt som bildar box mot eventuella förstörare :yoparty
Blir samma filmsnutt som alla andra om vi BARA kör highway (vilket sjklart också ska vara med, eller mestadels).

city-cruise som i stil med denna typ;
Hur nice är det inte med lite polare runt som bildar box mot eventuella förstörare :yoparty
Blir samma filmsnutt som alla andra om vi BARA kör highway (vilket sjklart också ska vara med, eller mestadels).

Nåt i stil med det där skulle kunna vara nåt! i så fall är jag på! :tummenupp

yeeeez, I made it! HAN ÄR RÄDDAD!

eare (har kamera och kan redigera)
Mad_Skillz
Micke™ (har kamera)
Harrgen
*Svensken*
Schazoo
CBR Jimmy
komodo (har kamera)
Ingel
tottelias (har kamera)
SGF

Vi ska ju representera Stockholm! en virtuell rak höger i gbg's o skånes fejz. 2011 är vårt år, det är då vi tar över hela landet :)

:krama

Kul att Stockholm börjar vakna till liv! :tummenupp Vårt mål från Pimpstar är att typ förena ALLA som kör i landet, därför smackar vi oxå upp filmer på sidan från överallt, från norr till söder. Med tanke på hur många som kör på östkusten så bör det ju dyka upp en hel del filmer under 2011, vilket jag hoppas på iaf. Om inte annat, så kommer vi ju köra en liten roadtour under sommaren så ni kan lätt räkna med besök och då hoppas jag vi kan få ihop mååånga som är sugna på att köra/stunta osv och reppa huvudstan med. Hehe, från och med nästa vecka premiärar ju till o med Pimpstar-merch på butikshyllor i 08-området. :yoparty

Last edited:

Kul att Stockholm börjar vakna till liv! :tummenupp Vårt mål från Pimpstar är att typ förena ALLA som kör i landet, därför smackar vi oxå upp filmer på sidan från överallt, från norr till söder. Med tanke på hur många som kör på östkusten så bör det ju dyka upp en hel del filmer under 2011, vilket jag hoppas på iaf. Om inte annat, så kommer vi ju köra en liten roadtour under sommaren så ni kan lätt räkna med besök och då hoppas jag vi kan få ihop mååånga som är sugna på att köra/stunta osv och reppa huvudstan med. Hehe, från och med nästa vecka premiärar ju till o med Pimpstar-merch på butikshyllor i 08-området. :yoparty

Sådär ska det låta! :tummenupp

Har fått med en polare också han är grym på bakhjul. Så skriv upp grekfan heter han.
Har en polare som är riktigt grym på att redigera han brukar redigera våra snowboardrullar kam höra om han pallar greja med materialet sen. Bara det att han bor 60mil bort men det går väl och komprimera filerna typ

:tummenupp:tummenupp

jag kommer höra av mig när jag är på västkusten 1 vecka i augusti också. Vore kul o hooka upp då med o filma!

Har fått med en polare också han är grym på bakhjul. Så skriv upp grekfan heter han.
Har en polare som är riktigt grym på att redigera han brukar redigera våra snowboardrullar kam höra om han pallar greja med materialet sen. Bara det att han bor 60mil bort men det går väl och komprimera filerna typ

Greken grym på att slanga...? Hm... Ja en sak är ju säker han kommer att köra ihjäl oss allihopa haha :tummenupp:D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra