Reppa' Sthlm? -Se hit om du vågar!

• Thread starter Thread starter creare
  • Start date Start date

creare

Guest
:DFörst & främst, moral-tanter undanbedes.

Är ingen rubriksättare men förklaring följer;

Jag & Mad_skillz funderar på att dra en vända genom stan i sommar där kamera kommer användas flitigt.
Tanken är i grund o botten att ge Stockholm den uppmärksamhet staden förtjänar samt visa hur vi gör vår shit här i STHLM! :yoparty
Har inte GBG fått tillräckligt med uppmärksamhet nu?! ;)

Vi söker modiga följeslagare så vi blir ett gäng. Slang-egenskaper eller rent av gäängstah'-körande uppskattas! -Men självklart får alla som vågar hänga med o cruise'a så länge det går:tummenupp
- Ju fler desto roligare!

Min uppgift i det hela blir att filma med go-pro/s-kamera o se riktigt bly-tung ut då slang-egenskaper än så länge saknas.
Redigering kan även jag bidra med, dock på amatör-nivå (finns det en annan frivillig som är riktigt, riktigt, bra på redigering så hojta på din pojke).

Mad_Skillz ska väl.. ehm.. Ja, -han ska väl ha framhjulet i luften.:tuttar

Vem vet, blir vi många och folk är på så kör vi säkert flera vändor kan jag tänka mig men för att detta ens ska bli av måste vi bli några stycken till att börja med.

Säger som min goda vän Petter, "Fuck Off Nu Kör Vi" :FU:tummenupp

Edit1:
En lista kanske kan va på plats för..
-Äsch, det är nice med en lista:tummenupp (ifall detta blir av). Skriv i tråden/PM för att "stå på listan"

:yopartyDe modiga är än så länge;

creare (har kamera och kan redigera)
Mad_Skillz
Micke™ (har kamera)
Harrgen
*Svensken*
Schazoo
CBR Jimmy
komodo (har kamera)
Ingel
SGF
tottelias (har kamera)
Shido
Grekfan

Last edited:
Hahaha klockrent! :D Får väl se om det är nån som är sugen på en tur sen när vädret tillåter.
En vanlig onsdagskörning brukar ju ändå dom flesta vara sugna på. :tummenupp

Pmc har redan bevisat och dokumenterat.

Det var ju kul för dem:tummenupp Finns säkert fler som gjort det för den delen också men av att dömma av all mc-media på nätet från Sverige så kan vi nog konstatera att GBG har levererat mest hittills..

Pmc får hänga på igen och reppa' !:tuttar

Stocktown stand up!

Last edited:
Och sen dess så har de ju byggt om hela staden, så en ny tur är nog på tiden... :D

Jo det tycker jag verkligen..hoppas det kommer lite folk som inte är rädda för vissa element som har sina fordon utrustade med blåa lampor bara...tendens att bli mycket snack här på SH och sen när det gäller verklig action så äre inte många som vågar ta hea klivet ut liksom..men snuten är ju lite mer aggressiva i sin approach idag än för 10 år sedan.

yo igen!

Kan ju passa på o säga att jag vill filma så mycket som möjligt i sommar (så vintern går fort..), så jag söker ju även folk (i sthlms-området) som vill bli filmade utanför just denna körningen. Inga krav överhuvud taget, vill bara skaffa material, material & material att redigera.

Har inga polare som kan "köra" som man kan filma... Filma någon som kör med 2 hjul i marken 24/7 i laglig hastighet kan jag göra genom att rikta kameran på brorsan..

Hursom, skriv ett pm/på min profil när du ska ut o köra i sommar så hänger jag med o filmar.

Enda kravet som jag kan komma på nu, så här i efterhand, är att jag får redigera allt som jag vill o får publicera som jag vill osv ;)

Hojta! // creare

Lycka till å knäcka It`s Fun in Gbg gänget .. ;)

Lycka till å knäcka It`s Fun in Gbg gänget .. ;)

varför tror en del att det handlar om att knäcka något några andra gjort???
Det handlade om att göra något liknande i STHLM.

ungefär som att säga till dig att du inte lär bli nån Rossi utan bara en wannabe när du ska ut och fisköra så låt hellre bli. Eller hur?

so what om PMC/GBG o allt vad dom heter redan har bevisat nåt. Hindrar väl inte andra från att göra liknande sak och dokumentera?

Men för all del var negativa och dissa folk för att de vill hitta på nåt kul.
Handlar nog mest om avundsjuka o liten snopp iaf :D

Last edited:
varför tror en del att det handlar om att knäcka något några andra gjort???
Det handlade om att göra något liknande i STHLM.

ungefär som att säga till dig att du inte lär bli nån Rossi utan bara en wannabe när du ska ut och fisköra så låt hellre bli. Eller hur?

so what om PMC/GBG o allt vad dom heter redan har bevisat nåt. Hindrar väl inte andra från att göra liknande sak och dokumentera?

Men för all del var negativa och dissa folk för att de vill hitta på nåt kul.
Handlar nog mest om avundsjuka o liten snopp iaf :D

Lugn å fin nu . ta ett piller å lugna ner dig lite . se ironin i det hela :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra