Reparera/fixa mitt slitna hår!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Inget problem att köra hoj med långt hår, bara att stoppa in det i skinnstället o hjälmhuvan, och det blir inte trångt för det (då får man ha MYCKET hår)

sgtpepper skrev:
Hur fan kan en sån här tråd få 38 svar på 4 timmar? Jag trodde det här var ett motorcykelforum, inte ett forum för hobbyfrisörer?

Det är ett OT-forum i ett motorcykelforum. Borde betyda att MC-snack inte är tillåtet här. Du kommer undan med en varning.

Jag brukar stoppa in mitt hår när jag kör, annars blir det fettigt eller nåt. :)

Jag bekänner..... Jag har varit ett långhårigt luder :tungan

Här 18 år, coolast av alla turister på stranden i Chania, Grekland, trodde jag tills jag såg denna hojen. Satte mig direkt o posa såklart.
Synd att ägaren inte kom o prylade mig greek way :lol

Bifogat

• ZXRgrekland.jpg
    ZXRgrekland.jpg
    35.4 KB · Visningar: 139
Mitt hår brukar pendla mellan axellångt och kalsnaggat. Inte så stor tanke bakom det hela, mest att jag är för lat för att klippa mig var och varannan dag. Tycker inte heller att håret är så särskilt viktigt här i livet.

Jag passar förresten i ovårdat hår :tungan
(fast det tycker inte mamma ;))

berggren_martin skrev:
.....

Jag passar förresten i ovårdat hår :tungan
(fast det tycker inte mamma ;))

Samma här.
Har man kort hår och börjar fundera på inpackningar så tror jag att man har för mycket fritid. Klipp dig med jämna mellanrum (en gång per år räcker :tungan )

Har gång på gång haft tjejer som tycker att jag ska ha balsam och inpackningar o skit. Köpte faktiskt en burk med inpackning vid ett fall av tillfällig förvirring. Vill någon köpa? Nästan full och inköpt -98 tror jag.

Helt seriöst tror jag att innan man kommer ner mot axlarna med burret så finns det viktigare ting än hårvårdsprodukter. När vi män blir äldre så ändras kvaliten på håret om det inte trillar av. Så är det bara.

Det finns väl inte mycket att snacka om??? Hockeyfrilla såklart.

Beträffande behandla håret. Satsa på dyrare hårprodukter, köpte hos frisören. Inpackning, balsam å riktigt bra schampoo. Det gör underverk :rolleyes:

Men som sagt, glöm inte hockeyfrillan. Den fladdrar så gött utanför hjälmen.

Bästa o proteinrikaste inpackningen får du gratis ur "handtaget" som du har mitt på kroppen där fram :rofl

jisses, först så skrev du att du grät du som ett barn när du såg ett påkört rådjur o skulle uppsöka terapi för det, och nu vill du ha råd om hårinpackingar o du säger dig vara vakt?

nikke skrev:
jisses, först så skrev du att du grät du som ett barn när du såg ett påkört rådjur o skulle uppsöka terapi för det, och nu vill du ha råd om hårinpackingar o du säger dig vara vakt?

Nåt allvarligt fel eller???
Ta först reda på hur länge jag varit vakt innan du yttrar dig!!
Ta sen reda på hur många väktare som verkligen är supertuffa som du tror alla är. Kan tillägga att vi är för f-n bara människor, inte direkt SWAT som du verkar tro! Väx upp grabben!!!

Annars ta det på PM med mig istället.

nikke skrev:

Men jesus! Får man inte vara känslig eller ta hand om sitt yttre för att man är vakt?? :kocko

ja, något allvarligt är verkligen fel!

Madhonda skrev:
Äh... flätor funkar skitbra....!!! :tungan

Tycker jag med.
( och eftersom jag vet att du tycker att jag är snygg i fläta så :tungan )

IMG_3112.jpg

Last edited:
nikke skrev:
Men kära vän, har du inga synpunkter angående denna tråd så är det helt ok alltså! Du behöver inte hoppa på folk för det :fatta!

Be nice man, otherwise.... :censored

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra