Reparera/fixa mitt slitna hår!!

Status
Ej öppen för fler svar.
men snälla nån....
Klipp dig och skaffa ett jobb!*

















*mena inget illa - kunde inte hålla mig bara, hoppas du blir fin :hihi
 
Ställ in hårklipparen på 10 mm. Akta dig för att komma åt inställningen när du gör nacken, det blir inte så snyggt har jag märkt :näsblod
 
GSXR1100R skrev:
Ett råd till dig är att undvika blekning och hårvax, fråga valmers så får du svar på varför det är riskabelt med fjollprodukter.

Haha! :D
Och vips blev han 10 år äldre.
 
Vägra vurpa skrev:
Jag hade det snaggat för typ ett år sen men passar inte i det, (obs är ingen bög!!) så nu är det långt som gäller


Va? så dom med kort/snaggat hår är bögar? eller det är iaf vad du tror?
:confused:
 
ställ snarare maskinen på 1 mm... rakat e smidigt som faan... behövs inget extra petande på morronen

enda problemet är att du får mer ansikte å tvätta.. :tungan
 
Henken skrev:
Han kanske inte menar håret på huvudet nu när jag tänker efter? :va


Jaha! så om man rakar pIngen så är man bög? jasså. :)

Detta kanske är ett fall för våran egna lilla husbög?
 
Last edited:
Gud så tramsigt....
Killar har inte långt hår. Av flera anledningar.

Ska man ha långt hår ska man tjäna pengar på sitt utseende, annars klipper man sig.

Känner du dig attraktiv på en anställningsintervju med långt hår? :rofl :lol *asg*

Jag klippte mig o fick fast jobb direkt. Kan ju va nåt o fundera på när du slösar dina pengar på inpackningar, balsam, borstar, spray, gele, hårband etc etc etc ;)
 
Mavve skrev:
Gud så tramsigt....
Killar har inte långt hår. Av flera anledningar.

Ska man ha långt hår ska man tjäna pengar på sitt utseende, annars klipper man sig.

Känner du dig attraktiv på en anställningsintervju med långt hår? :rofl :lol *asg*

Jag klippte mig o fick fast jobb direkt. Kan ju va nåt o fundera på när du slösar dina pengar på inpackningar, balsam, borstar, spray, gele, hårband etc etc etc ;)

Men du kan väl inte få fast jobb :va
 
Det där med långt hår och köra hoj är ingen hit.....inte enligt mig iallafall .
Bara jobbigt att hålla på och stoppa ner håret i skinnstället och när man väl har gjort det så kan man ju inte röra på skallen.
Åker håret utanför skinn-stället blir det bara ett jävla skatbo av det :D

Min erfarenhet av långt hår och köra hoj / Nu mer en väl klippt Gosse :skrämd
 
Hur fan kan en sån här tråd få 38 svar på 4 timmar? Jag trodde det här var ett motorcykelforum, inte ett forum för hobbyfrisörer?
 
sgtpepper skrev:
Hur fan kan en sån här tråd få 38 svar på 4 timmar? Jag trodde det här var ett motorcykelforum, inte ett forum för hobbyfrisörer?

Va inte så "hård" :rofl :rofl
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top