Vägra vurpa
Ny medlem
Jag hör av mig när jag fixat Msn!!The_FacultyGirl skrev:Det kan jag, jag lovar! Se det senaste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hör av mig när jag fixat Msn!!The_FacultyGirl skrev:Det kan jag, jag lovar! Se det senaste..
GSXR1100R skrev:Ett råd till dig är att undvika blekning och hårvax, fråga valmers så får du svar på varför det är riskabelt med fjollprodukter.
GSXR1100R skrev:Ett råd till dig är att undvika blekning och hårvax, fråga valmers så får du svar på varför det är riskabelt med fjollprodukter.
Vägra vurpa skrev:Jag hade det snaggat för typ ett år sen men passar inte i det, (obs är ingen bög!!) så nu är det långt som gäller
twinner skrev:Va? så dom med kort/snaggat hår är bögar? eller det är iaf vad du tror?
![]()
Henken skrev:Han kanske inte menar håret på huvudet nu när jag tänker efter?![]()
twinner skrev:Jaha! så om man rakar pIngen så är man bög? jasså.
Detta kanske är ett fall för våran egna lilla husbög?
Mavve skrev:Gud så tramsigt....
Killar har inte långt hår. Av flera anledningar.
Ska man ha långt hår ska man tjäna pengar på sitt utseende, annars klipper man sig.
Känner du dig attraktiv på en anställningsintervju med långt hår?![]()
*asg*
Jag klippte mig o fick fast jobb direkt. Kan ju va nåt o fundera på när du slösar dina pengar på inpackningar, balsam, borstar, spray, gele, hårband etc etc etc![]()
twinner skrev:Va? så dom med kort/snaggat hår är bögar? eller det är iaf vad du tror?
![]()
twinner skrev:Jaha! så om man rakar pIngen så är man bög? jasså.
Detta kanske är ett fall för våran egna lilla husbög?
sgtpepper skrev:Hur fan kan en sån här tråd få 38 svar på 4 timmar? Jag trodde det här var ett motorcykelforum, inte ett forum för hobbyfrisörer?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |