Reparera/fixa mitt slitna hår!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Ok, vet att detta låter bögigt men jag måste stärka mitt hår på nåt sätt, vad ska jag då använda.

Är nån sorts hårinpackning det bästa alternativet eller är det bara bluff så att säga??

Har gjort lite slingor och grejs i håret och det har tagit rätt mycket stryk av det.

Vill ha långt hår egentligen och då jag har naturligt lockigt hår så måste jag "fixa" det rakt varje morgon.
Sånt tär ju på håret med sprayer och sånt!!

Så kom igen nu, ge mig tips på att stärka håret.

Hahaha, det här var roligaste tråden på länge :rofl :rofl Lycka till :tummenupp

/Martin, som ser ut som en troll just nu, men brukar snagga sig på vårarna

Nu är det ju hojjsäsong på g = kortklippt.

Men du kanske tycker du ser sexig ut med hockeyn utsickandes därbak? :D

*OBS ironi OBS*

Det är inte bluff med inpackning, men den ska köpas hos frisören.
Men byt även till ett frisör schampoo..
Det finns en produkt som är toppen. Golwell Definition Serum, för tort hår ca 50 kronor, hjälper på studs.. :tummenupp

(Kina, the hairdresser wife of Kamikaze kid)

Borde inte det här ligga under Styling- /Mod och Utseendeforumet? :va

(Ja, jag vet att jag spammar men jag kunde inte hålla mig) :hihi

hehehehe... jag har långt hår :p hahhahahhaha
det har inte duuuuuuu :arsele

bara för det måste jag lägga in en bild oxå.. tror dock inte att du blir avundsjuk.

Färgas gör det oxå och det har överlevt de 6 åren oxå jag sysslat med sådant ;)

Duktigt hår jag har! :D

(OBS! E skum i huvudet just nu :hihi )

Bifogat

• HÅRET333, P1010034.jpg
    HÅRET333, P1010034.jpg
    19 KB · Visningar: 45
[BARBIE MODE ON]

Inpackningar hjälper, gör det 1-2 ggr i veckan och låt det sitta i längre än vad som står på förpackningen. Om du plattar håret varje morgon så köp ett värmeskyddande medel till håret som du använder innan du fönar eller plattångar det, finns nog på HM eller Kicks, om inte annat hos frisörer.

Toppa håret ofta, det gör jättemycket!

[/BARBIE MODE OFF]

Last edited:
Pellert skrev:
Borde inte det här ligga under Styling- /Mod och Utseendeforumet? :va

Jo så är det. (Själv är jag så nöjd med mitt utseende så jag har aldrig varit in på det forumet.) :banana

Hahaha, en del svar är ju rätt roliga faktiskt.... NOT!!! :confused:

Jag hade det snaggat för typ ett år sen men passar inte i det, (obs är ingen bög!!) så nu är det långt som gäller, fast inte så långt som The Facultygirls hår utan typ till axlarna.... :tummenupp

Men va fan, sluta spamma nu grabbar!!! :D

Fast en del var ju seriösa, det är ju bra.

Mer tips?? Nån?

Edit: Skrev fel namn....klantigt..

Last edited:
The_FacultyGirl skrev:
Ett seriöst svar också..

Vet faktiskt inte vad du ska göra. Tyvärr. Men ringa en expert kanske? ;)
Typ en frisörska eller något.

Lycka till och hoppas du blir nöjd så småningom! :tummenupp

Du tjejen, du måste lära dig att svara tillbaka på PM...

Ähh inte så noga med håret nu....snart är det full hojsesong och då har man hjälm hela tiden så då kan man inte ha koll på håret :banana

Hur var det där... :va .. "schampoo mot tjockt hår , eller för tjockt hår ?" tror hassan var inne på det en sväng o försökte få rätsida på det ;P :rofl :rofl

seriöst.. hoppas du får till frissan ordentligt.. jag har gett upp på mitt hår för länge sen o försöker hålla det kort. särskilt till sommaren. :tummenupp

det finns nog både en o 3 frisörer här .. t ex kina som har skrivit här ovan som kamikazekid.

cheerz

/z

zeal skrev:
Hur var det där... :va .. "schampoo mot tjockt hår , eller för tjockt hår ?" tror hassan var inne på det en sväng o försökte få rätsida på det ;P :rofl :rofl

seriöst.. hoppas du får till frissan ordentligt.. jag har gett upp på mitt hår för länge sen o försöker hålla det kort. särskilt till sommaren. :tummenupp

det finns nog både en o 3 frisörer här .. t ex kina som har skrivit här ovan som kamikazekid.

cheerz

/z

Haha nja detdär med hassan var ''mot fett hår'' och ''för fett hår'' hehe....den e ball :tungan

zeal skrev:

cheerz

/z

Hörru minnesmästaren...Schampoo för fett hår....

Det finns hopp även för ditt hår..
Sporthojs firsyr...
Krypto var ju först med den!
Å så får du ju 10% på klippningen...Hur kan du ge upp? Du är ju inte gift ännu!! :D :D

Ett råd till dig är att undvika blekning och hårvax, fråga valmers så får du svar på varför det är riskabelt med fjollprodukter.

Bifogat

• aaaaah.jpg
    aaaaah.jpg
    11.8 KB · Visningar: 48
GSXR1100R skrev:
Ett råd till dig är att undvika blekning och hårvax, fråga valmers så får du svar på varför det är riskabelt med fjollprodukter.

:rofl :rofl :rofl Hehe, jäklar vilken chock jag fick när jag såg bilden...Fan sluta skräms så...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti