Renthal Fatbar till bästa pris?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Är på jakt efter ett Renthal Fatbar 608-01 i orange. Men vart hittar man det till bästa pris? Knobby.se (60801-48) som är deras distributör i Svea vill ha 1100:- men känns som det borde gå att få till bättre pris? Nå tips?

Tunnis.

Hojåka ska kosta det är en del av sporten, annars kan man ju göra om J-O Waldner och flytta till Kalmar och spela Ping-Pong.

Slå till, jag kan bjuda på första ölen när vi ses (för det måste vi väl?)

/A

Hojåka ska kosta det är en del av sporten, annars kan man ju göra om J-O Waldner och flytta till Kalmar och spela Ping-Pong.

Slå till, jag kan bjuda på första ölen när vi ses (för det måste vi väl?)

/A

Resonerade likandant och slog till, bara kapa det några cm när man får det så kommer det bli übersnyggt ihop med mina nya svarta broms/kopplingsgrepp :yoparty

SL6M1302.jpg

Ja, va hände eg. med :öl ? Gensvaret blev ju milt. Men tar vi ett datum en sväng fram så är vi ju en 6-7st iaf som borde dyka upp och smida raceplaner :tummenupp

Resonerade likandant och slog till, bara kapa det några cm när man får det så kommer det bli übersnyggt ihop med mina nya svarta broms/kopplingsgrepp :yoparty

SL6M1302.jpg

Ja, va hände eg. med :öl ? Gensvaret blev ju milt. Men tar vi ett datum en sväng fram så är vi ju en 6-7st iaf som borde dyka upp och smida raceplaner :tummenupp

Jäklar va hårt det suger i R tarmen nu vill jag lova, rackarns att man inte kan motivera ett byte.

Säg ngt snällt om min cykel, schyssta?

Klat vi ska boka ngt, en burgare eller annan köttbit och en eller tio öl nånstans?

Ska vi ta tag i det och bara be dom andra att gilla läget?

/A

Säg ngt snällt om min cykel, schyssta?

Cykeln vette' tusan om det finns så mycket att säga om.. :arsele Men som förare kan få du en komplimang eller två då du kör ifrån mig (som Iofs. inte är så svårt) rätt bra :tummenupp

Klat vi ska boka ngt, en burgare eller annan köttbit och en eller tio öl nånstans?

Ska vi ta tag i det och bara be dom andra att gilla läget?

/A

Ja, Vi Sthlm's pojkar får bara gilla läget. Men vore kul om man kunde locka upp b0bl00i och några fler från Down-South. Men annars finns ju Akurrat på Hornsgatan om man vill ha lätt mat men mycket kul :öl ?

Jag köpte biltemas för 269:- och pulverlackade det istället :tummenupp

Annars är ett bra tips o kolla med KTM-piloter inom crossvärlden.
Väldigt många av dom plockar av styret det första dom gör på sina nya hojar och byter till ett styre med "rätt" höjd och vinklar för dom.

*/ ?>
Back