eeehkan du vara seriös för en gångs jävla skull? JA för att rensa fisk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eeehkan du vara seriös för en gångs jävla skull? JA för att rensa fisk
Sen kostar pizzan 120 spänn också.....l/TilStart.do"]Men då blir man ju mätt också!
Det går att tjäna bra pengar på rensa fisk men då måste du jobba bra mkt övertid. Själv tror jag aldrig jag skulle tycka det var värt det. Det går att jobba med lossing av fisk oxå![]()
har bott ett par år i norge själv![]()
Att en bartender tjänar 40-50 000 i mån var nog lite väl kanske![]()
Som sagt, det är bara en myt. Folk snackar om höga löner men ingen kommer med nånting konkret.
Jag ringde runt till asmånga bholag i hela norge idag och ingen sa att de sökt folk alls i år. Kanske bara var detta året, men jag tänkte mest kolla läget.
Detta jobb FINNS INTE!(längre)
Fråga prulle, han har säkert tips. Bland annat fick han erbjudande om att agera mänsklig piltavla för 150 kr/h.Nu har du fått hjälp med olika jobb, nu måste ni hjälpa mig att hitta ett jobb i Norge som en 17:åring kan få. Typ att slita sönder ryggen på ett lager eller nått sånt som ger bra med cash, även om man måste jobba 12 timmar med 5 mins lunch eller så.
Kan tillägga att jag gör vad som helst för pengar.Men då ska det vara mycket pengar!
Som sagt, det är bara en myt. Folk snackar om höga löner men ingen kommer med nånting konkret.
Jag ringde runt till asmånga bholag i hela norge idag och ingen sa att de sökt folk alls i år. Kanske bara var detta året, men jag tänkte mest kolla läget.
Detta jobb FINNS INTE!(längre)
Det går att tjäna bra pengar på rensa fisk men då måste du jobba bra mkt övertid. Själv tror jag aldrig jag skulle tycka det var värt det. Det går att jobba med lossing av fisk oxå![]()
har bott ett par år i norge själv![]()
Att en bartender tjänar 40-50 000 i mån var nog lite väl kanske![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |