Har klantat till det och lyckats dränka in mina nya bromsbelägg i bromsvätska. Har nu slipat dom med 600 papper men sitter och funderar på om man ska spruta brake clean på dom ? eller är det lika bra att köpa nya ? Dom var rejält blöta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svaren grabbar. Blir till att köpa nya belägg som jag misstänkte. Att man ska vara så j...la klantig![]()
Precis, antingen bromsar vi inte så mycket, eller så uppskattar vi bara den högre ingångshastighetenVerkar bara vara vi raceåkare som inte är så noga
För jag säger samma sak som Gulleplutt.
Har aldrig haft några problem å andra sidan.Precis, antingen bromsar vi inte så mycket, eller så uppskattar vi bara den högre ingångshastigheten
Undrar om jag ens har torkat av alla gånger jag har spillt?Har aldrig haft några problem å andra sidan.
Nu är jag iof racemekaniker men ändå. Bromsvätska på padsen tvättas bort med brakcleen eller ännu hellre T-röd bad över natten. Vill man vara säker på att ha bra broms direkt så komplettera med att bränna av dem med gaslåga eller lägga dem i ugnen.
Se till att rengöra bromsskivan ordentlig samtidigt.....
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |