bullysmile
Killing time? time kills you!
va fan det första man tänker på med ett sådant djur är att antingen fly eller binda fast benen, inte fan hämtar man en skyffel eller står och brottas med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja människan som ligger på marken och blir spetsad av renen ingår ju inte i dom som ska gå därifrån.
Bra läst och bra tänkt innan du postade!
Du får det att låta så lätt... Att släppa hornen och vända ryggen till och gå där ifrån kan ju innebära att renen tar fart och sätter hornen i ryggen... Nja... Jag hade nog föredragit att hålla i hornen..
Jag vet inte om jag skulle vilja släppa taget hur som helst om ett stort djur med horn som gör sitt bästa för att spetsa mig. Om man släpper och den går till attack igen med möjlighet att ta sats en meter eller två kan det göra riktigt ont. Skulle nog hålla fast och försöka röra mig mot en utgång för vid lämpligt tillfälle släppa och springa som en gnu ut därifrån.Jag får att låta lätt för att det är lätt. Varför ska du släppa hornen och vända ryggen till? Dom flesta människor vet hur man backar ut genom en öppning.
Fyfan vilka jävla idioter!
Det vet väl vilken på området kunnig jävla människa som helst att man inte gör så!?
Vem fan är så dum att han köper en aluminiumskyffel?
Aluminiumskyfflar är ju totalt värdelösa och kan på sin höjd användas till att.. Nej jag kommer inte på nånting man kan ha en aluskyffel till, UUUUSCH!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |