Ren vs djurskötare...

Haha ja nu tar vi renjävlarna.. man skulle plocka fram motorsågen om man jobbade där och såga av huvudet på renen o sälja till publiken :tummenupp

Haha ja nu tar vi renjävlarna.. man skulle plocka fram motorsågen om man jobbade där och såga av huvudet på renen o sälja till publiken :tummenupp

Nu menade jag inte att misshandla djuret för nöjes skull... mer att dom kunde skynda på lite innan nån får hornet i ögat eller vad som hellst... Dom va lite tafatt så att säga... Borde kunna gå lite fortare om alla 3 hänger sig i hornen t.ex... Eller varför inte en redig spark i kistan på den...

Nu menade jag inte att misshandla djuret för nöjes skull... mer att dom kunde skynda på lite innan nån får hornet i ögat eller vad som hellst... Dom va lite tafatt så att säga... Borde kunna gå lite fortare om alla 3 hänger sig i hornen t.ex... Eller varför inte en redig spark i kistan på den...

Ja vafan bind ihop fötterna på renen så ligger den på marken lugn och fin! Slå den på nosen gick ju inte så bra iaf.. fram med lassot!

Maila snutten i förstainlägget till ngn same-site, de kommer nog att skratta sig harmynta :D

Last edited:
After fighting off an angry reindeer and escaping with injuries these zookeepers learn that during the incident they may have used excessive force and are currently under an investigation for animal cruelty.
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

Ja jävlar, inte mycket lappblod i dom renskötarna! :D :D :D

Även om jag tycker att en bra ren är en död ren så gillar jag inte när man är dum i onödan med djur.

Slå zooskötaren med skyffeln!

• Gilla
Reaktioner: ft
www.sportren.com? [YOUTUBE-ID]N2WXA6AMEZQ[/YOUTUBE-ID]

Det är det jag alltid har sagt, dom har inget på vägarna att göra!
Ren odlade race-renar!
Dom ska bara få vara på inhägnat område, dessutom tycker jag att det skulle vara krav på kraschpuckar på hornen och uppsamlingsbalja under så dom inte släpper ut något på banan!

Varför slår dom den rakt på nosen med en skyffel? Varför inte bara gå ut därifrån tills den lugnat ner sig?

Ja, det är ju verkligen läge att göra det när en människa ligger på marken och blir spetsad av renjäveln samtidigt.

Var det en hanren? Då räcker det väl med en rejäl spark på kulorna för att den ska vika ner sig, sånt funkar ju på människor...

Ja, det är ju verkligen läge att göra det när en människa ligger på marken och blir spetsad av renjäveln samtidigt.

Var det en hanren? Då räcker det väl med en rejäl spark på kulorna för att den ska vika ner sig, sånt funkar ju på människor...

Eller så kunde dom ta ett studibesök hos bidragstagarna i norr som vet hur man bryter omkull en ren.

Ja människan som ligger på marken och blir spetsad av renen ingår ju inte i dom som ska gå därifrån.

Bra läst och bra tänkt innan du postade!

Ja människan som ligger på marken och blir spetsad av renen ingår ju inte i dom som ska gå därifrån.

Bra läst och bra tänkt innan du postade!

Oj, här har vi svårt att förstå varandra. Självklart förstod jag att du inte menade stackaren som ligger och blir spetsad, jag menade ju att det är dumt att gå ut därifrån så att hon inte får någon hjälp alls.
Läs och tänk nästa gång du också är du snäll så slipper vi såna här pinsamma "missförstånd" *Läs; Svårt att fatta, sirap i kolan?*

Oj, här har vi svårt att förstå varandra. Självklart förstod jag att du inte menade stackaren som ligger och blir spetsad, jag menade ju att det är dumt att gå ut därifrån så att hon inte får någon hjälp alls.
Läs och tänk nästa gång du också är du snäll så slipper vi såna här pinsamma "missförstånd" *Läs; Svårt att fatta, sirap i kolan?*

Nu får du nog tamejfan förklara så vi slipper fler missförstånd.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg