Mell
På bättringsvägen, den bästa vägen!
Vad kallas dessa remmar och vart köper man dom? Alltså remmar man spänner ihop framgaffeln, ska finnas godkända för dragracing. Vill kunna göra snabbsänkning i sommar om man ska prova lite dragracing...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mell skrev:Vad kallas dessa remmar och vart köper man dom? Alltså remmar man spänner ihop framgaffeln, ska finnas godkända för dragracing. Vill kunna göra snabbsänkning i sommar om man ska prova lite dragracing...
andersson turbo skrev:Icke godkännt på svenska tävlingar
johanrehn80 skrev:Det är godkänt, det är inte godkänt, det är godkänt, det är inte godkänt........
Allt i SH-anda att alla vet.
Mawerick skrev:vi fick dem inte godkända på en tävling i malmö.....finaldagens morgon kom beskedet.....utav 12 hojar var 9 sänkta fram med spännband....hade blivit en klart spännade final om den inte regnat bort![]()
Kör själv med 1 1/4 tums innvändig sänkningssats från schnitz racing...funkar kanon med den nya kronan...rekomenderas![]()
lite bilder!
Bearing skrev:Och en gnällspik blir som pricken över I![]()
www.tobefast.comMell skrev:Vad kallas dessa remmar och vart köper man dom? Alltså remmar man spänner ihop framgaffeln, ska finnas godkända för dragracing. Vill kunna göra snabbsänkning i sommar om man ska prova lite dragracing...
Färnbo skrev:Bild nr 3 med fingretoch ...... på ser ju spännande ut... men hör den verkligen hemma bland hojarna![]()
Mawerick skrev:....tro det eller ej men det gör den faktiskt ... hehe...*klargörande*.....visar avståndet mellan topkåpan o framskärmen även om man med lite bra fantasi kan få det till något helt annat....
![]()
kan oxå säga det att jag fick skjuta ner gaffelbenen till kronans kant igen... varje gång jag gungade hojen fram så slog skärm o kåpa ihop!![]()
jönsson skrev:Det ger bättre resultat i att sänka den bak. än att klödda med spännbanden fram.och att se till att den är styv som ja jag vet knappt vad men jag kunde hoppa på min utan att den rörde sig något bak ,sänkte den bak 7cm sänkte den även 7cm fram.Gick hyfsat sen bara lite teknik å en annan motercykel sen hade det nog gott bra,nä skojade var nog mest lite spärrar som skulle bort
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |