Jokenr1
Medlem
Hittade köpet på kontoutdraget så blir till att en skärmdump och se vad de säger. Enligt lag behöver man ej ha kvitto mot reklamation då det är 3 års garanti, men då måste man bevisa att varan inte är äldre än 3 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej, Tack för bra tips. Batteriet är ett Biltema uderhållsfritt och de andra är ett Yuasa original och båda är helt slut. Har en c-tec XS 0,8 som är 2 månader gammal. Båda batterierna är fulladdade men vid belastning (startögonblick) så ligger de på skrämmande låga 7-8 volt vilket inte är tillräckligt med kräm för att vrida runt startmotorn.
Har inget kvitto på BT batteriet men ska åka dit och reklamera och säga som det är. Det kan ju vara så att bilens batteri ha gjort att någon cell har pajjat. Laddningsregulatorn tror jag inte är paj eftersom den startat med ett "bra" batteri.
Just nu kör jag faktiskt BT batteriet i en vanlig hederlig billaddare, en sista suck för att se om det går att återställa.
Om båda batterierna är mindre än 2 år. Det skulle vara rejäl otur med två felaktiga batterier.Batteriet är ett Biltema underhållsfritt och de andra är ett Yuasa original och båda är helt slut.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller